ID&T Best 500

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
ik weet t wel zeker.. ik bedoel, bij elk nummer waar ie hulp bij heeft gehad wordt t gewoon vermeld.. dus ik snap niet waar sommige mensen moeilijk over doen..

en ja, ik ben die hard fan..

is dat zo? dan ben ik benieuwd naar die track.. ik vind traffic trouwens een enorm bout nummer, net als flight 643 en lethal industry, maar dat is ook niet de tiesto sound natuurlijk..

klik

Origineel geplaatst door trash
klik

hij had het beter een remix kunnen noemen als ik dat verhaal zo lees!
politiek smerig wereldje

bah!

edit: Onder het motto: Beter Goed gejat dan slecht bedacht...

Origineel geplaatst door Funkadelic
Leipe shit vind ik dit een ordinaire boef is het dus gewoon :D

ja ik vind het ook een echte tegenvaller!
Maar hij gaat binnenkort wel van naam veranderen... het wordt: DJ Triesto

tja t lijkt er inderdaad op, maar ik zie ook staan dat t gewoon netjes op de platenhoes van traffic en op tiestoworld.com vermeld staat..

en wat een onzin.. miljoenen euro's mat die plaat?! ik denk dat er iemand niet kan tellen..

Laatst gewijzigd:
tja t lijkt er inderdaad op, maar ik zie ook staan dat t gewoon netjes op de platenhoes van traffic en op tiestoworld.com vermeld staat..

en wat een onzin.. miljoenen euro's mat die plaat?! ik denk dat er iemand niet kan tellen..

Wat mij betreft is er een verschil tussen samplen en een complete melodie rippen? Leuk dat ie het er wel bij zet maar de artiestieke bassis van zijn nummer is gemaakt door een andere artiest.

Dus hij had meer respect voor de man moeten hebben en gewoon de originele plaatnaam moeten nemen en dj thijsto remix daar achter moeten plakken, dan ben je eerlijk bezig wat mij betreft..

Maar volgens mij is dit al eerder in deze thread gemeld. Ik vindt dat de bovenstaande actie wat meer bij dit nummer past omdat zoals ik al zei de hele melodie lijn gejat is...

Ik snap dat je het als fan voor hem opneemt maar laten we aub wel realistisch blijven :halleluja

Grtz Mike

Wat mij betreft is er een verschil tussen samplen en een complete melodie rippen? Leuk dat ie het er wel bij zet maar de artiestieke bassis van zijn nummer is gemaakt door een andere artiest.

Dus hij had meer respect voor de man moeten hebben en gewoon de originele plaatnaam moeten nemen en dj thijsto remix daar achter moeten plakken, dan ben je eerlijk bezig wat mij betreft..

Maar volgens mij is dit al eerder in deze thread gemeld. Ik vindt dat de bovenstaande actie wat meer bij dit nummer past omdat zoals ik al zei de hele melodie lijn gejat is...

Ik snap dat je het als fan voor hem opneemt maar laten we aub wel realistisch blijven :halleluja

Grtz Mike

Ik ben het inderdaad wel eens met het feit dat hij het wel een remix had mogen noemen, want dat is het nl. gewoon.

maar mensen, kom toch.. welke melodielijn?! er zitten 2 noten in!! die eindeloos herhaalt worden..

ik ga ff threadje maken op t tiestoforum, ben benieuwd wat ie er zelf van zegt..

maar mensen, kom toch.. welke melodielijn?! er zitten 2 noten in!! die eindeloos herhaalt worden..

ik ga ff threadje maken op t tiestoforum, ben benieuwd wat ie er zelf van zegt..

Maakt IMO niets uit het feit is gewoon dat een groot deel van zijn plaat verdacht veel lijkt op die techno kraker van toen, had die de melodie iets veranderd was het inderdaad gesampled nu behoudt ie ook nog eens de orignele melodie dus zou ik het eerder een remix noemen.

We zitten trouwens totaaaaaaaaaal off topic met zijn allen :okdan:

Maakt IMO niets uit het feit is gewoon dat een groot deel van zijn plaat verdacht veel lijkt op die techno kraker van toen, had die de melodie iets veranderd was het inderdaad gesampled nu behoudt ie ook nog eens de orignele melodie dus zou ik het eerder een remix noemen.

We zitten trouwens totaaaaaaaaaal off topic met zijn allen :okdan:

ja als hij respect had gehad voor de bedenker van de tune, had ie het zeker een remix moeten noemen. Dit vind ik nl. erg respectloos. Ik ben trouwens erg benieuwd wat thijs er zelf van zegt... dus DJ-D_Prime... als je iets van um hoort, hoor ik dat graag ;)

en dat we offtopic zitten ... ja boeje ... ik vind het wel een leuke discussie!

linkje aub !!! (nee, weet ik echt niet....)

wil ik wel eens meemaken !

ik vind t wel relevant voor deze topic, omdat tiesto (tis trouwens tijs zonder h) toch wel de lijst en zeker de top 5 domineert...

maar goed, Tiesto is een geweldige DJ, als producer is ie best goed vind ik, vooral als ie samenwerkt met anderen..

en dat is t gewoon... traffic was bedoelt als even een stampnummer tijdens zn sets en de reactie van t publiek was schijnbaar zo goed (ik snap t echt niet, hoe kun je Tiesto fan zijn van de Magik serie etc. en dan zo'n meuk nummer mooi vinden) dat ie t uitbracht..

t feit dat ie de naam van de maker genoemd heeft vind ik eigenlijk voldoende.. een remix zou ook kunnen, maar komop hey, melodielijn?

iig.. fijn dat we van mening verschillen, dan blijft t tenminste boeiend! :D

absoluut! :biertje:

t feit dat ie de naam van de maker genoemd heeft vind ik eigenlijk voldoende.. een remix zou ook kunnen, maar komop hey, melodielijn?

Hoe je het went of keert of het nou een simpele melodie is of een ongeloofelijke ingewikkelde feit is dat hij em op exact dezelfde manier in zijn plaat zette, dit gaat voor mij verder dan samplen het is remixen :D maar goed ik blijf haken op hetzelfde ding steken dus ik zal dit argument niet maar aankaarten :D

En idd het blijft zo boeiend lekker discussieren *D

hier t linkje naar tiesto forum:

http://website.tiesto.com/forum/viewtopic.php?p=113467#113467

achja.. die mensen overdrijven ook weer vaak, omdat je echt niks negatiefs over Tiesto kan zeggen wat hun betreft..

ik denk dat t gewoon een schaduw geval is.. Hij heeft vermeld dat ie een sample heeft gebruikt (dus tis niet echt heel sneaky jatwerk) maar hij heeft wel wat meer gedaan dan alleen dat samplen eigenlijk..

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Heb ik deze top 500 gemist???????????????

AAAAAAARGGGGGGGGGGGGGG

de manier bij uitstek om nummers te horen die ik was vergeten, en om nummers te horen die ik wil hebben alleen de naam van was vergeten.

DIT IS ECHT FUCK:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Wanneeer wordt ie herhaald?

Vind dit serieus RUK!!!

zooi

ik denk niet dat ie uberhaupt herhaalt wordt.. maarja, je hebt iig de lijst vast :D

en ik zou 27 december 2004 vast in je agenda schrijven voor de volgende :D

dit houdt dus in dat ik ongeveer 200 nummers moet gaan downloaden via kazzaa of imesh, om erachter te komen of...........en of............of.............shit weer niet......zucht............:))

maar het staat al in mijn agenda.....:)

Trouwens is de melody uit de track: Theme From Norefjell ook nie gejat? Ik durf niks te bevestigen maar hoorde laatst een popnummer met dezelfde melody en sound.

Mischien dat anderen dit weten,bevestig niks maar weet toch 100% zeker dat ik een poptrack hoorde met dezelfde melody en sound.

Back