Net ff een 9090 impressie opgenomen voor een indruk van de sounds.
Opname chain -> 9090 -> Mackie 1402 alle eq op nul -> Sony DTC690 DAT recorder -> PC met Cool Edit Pro -> MP3 256kbps 320kbpslukte net niet met zijn 10MB+ (wanneer krijgen we meer upload ruimte?).
Mijn 9090 heeft nog wat kleine kinderziektes vnl in de bedrading, dit ga ik dit weekend fiksen aangezien hij dan bijna compleet uitelkaar moet. De velocity triggers komen nit lekker aan op pcb 1 en daar zitten nou juist de snare en bd...

Voor de toms begin met pitch laag en pitch hem omhoog daarna komt decay erbij. Het zelfde geld voor de ride en hihats...de crash kan ik niet laten horen aangezien 1 van mijn bestelde chippiesa kaduuk was....daarbij moet ik de bedrading van de ride ff opnieuw solderen heb ik gemerkt, hij wobbled een beetje...
Bij de handclap hoor je een modificatie die bij geen andere 9090 is aangebracht en dat is de VCA/reverb level naar het bedieningspaneel halen. Je kan deze btw niet vol open laten staan aangezien hij dan erg gaat suizen maar je heb wel meer varieteit in je clap. Je hoort in de demo nog een staartje ruis over de rimshot zitten. Deze optie integreer ik trouwens wel in de nog te bouwen 9090's.....er is zelfs nog een filter mod voor de clap bedacht door PWM.....als we dan toch bezig zijn.
Nog een mod die ik heb bedacht is voor de BD en dan vnl voor de distortion. Nu wordt deze afgekapt door 2 silicium diodes....ik kan een schakelaar amken zodat je kan switchen naar germanium diodes. Evt zelfs een blend knop net als in de TMK.....
Maar audio...bijna 5 minuten met puur alleen de sounds los...