Op zich is het toch makkelijker om er 4 in 1 keer te bouwen dan 4 na elkaar, of heb ik da mis?
Moet ie nog wel 4 sets 9090 pcb's hebben netaarluk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Op zich is het toch makkelijker om er 4 in 1 keer te bouwen dan 4 na elkaar, of heb ik da mis?
Hoev netaarluk nie he....de mijne zit in een ouwe Drumtraks behuizing...mja kan maar het is nutuulk het meest gebruikelijk ende makkelijk om het in een 19"kast te bouwen, sequencer zit er toch niet op en neemt minder plaats in beslag dan een tabletopper...
mja kan maar het is nutuulk het meest gebruikelijk ende makkelijk om het in een 19"kast te bouwen, sequencer zit er toch niet op en neemt minder plaats in beslag dan een tabletopper...Hoev netaarluk nie he....de mijne zit in een ouwe Drumtraks behuizing...

hmm.. bedenk me net dat m'n rackjes ook al redelijk vol beginnen te raken/zijn.. 
Zie Pb.
O ja, welke knoppen opties zijn er eigenlijk?
hier is al een keer iets over gepost hier.
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=4971
Maar volgens mij heeft nog niemand hier er 1tje gebouwd.
Die eeprometjes lijkt me lastig trouwens.
Of zou je die er ook bij krijgen?
Voor de case sloop je gewoon een oude S2000 of zo.![]()

Van welke site heb je die pic geplukt? Misschien kan ik diegene ff contacten voor de FPD files voor dat frontpaneel... Die knoppen die daar op zitten zijn btw best prijzig.....

Okee kreeg ff wat vragen mbt het frontpaneel...hier even wat foto's van andere 9090's...inprincipe is het allemaal hetzelfde ontwerp qua spacing van de drill holes maar je hebt keuze uit kleur van aluminium, kleur van letters etc. Ik kan dus wel wat veranderingen aanbrengen in het originele ontwerp maar ik wil daar eerlijk gezegt geen uren aan gaan besteden per 9090.
En voor de eerste 2 foto's geld of ik aan de FPD files kan komen...
![]()
![]()
Deze twee foto's zijn die van Trevor Page's z'n 9090
![]()
![]()