nieuwe analoge 909 kloon voor ca 75 euro !?

Zodra ik alles netjes heb voorbereid zal ik nice piccies schieten en een thread starten...

Dan zal ik stap voor stap het bouwproject laten zien en beschrijven

Origineel geplaatst door Erazotropa
Zodra ik alles netjes heb voorbereid zal ik nice piccies schieten en een thread starten...

Dan zal ik stap voor stap het bouwproject laten zien en beschrijven

das erg cool:okdan: ben beniewd:)

Die eeproms zonder IC voetjes op de print plakken?
Zou je dat nu wel doen?

Maar 375 euro en lekker klussen?
Ben reuze benieuwd.

Ok ok.. alle programmeer bare onderdelen niet dan... en digitale ic's ook niet..

Maar wel alles in de analoge circuits...

oke cool !

ik zal dit topic in de gaten houden

succes alvast !

parts

parts

Eraz hoe ben je aan onderdelen gekomen? Geen enkele shop heeft alles.

Juist deze onderdelen zijn juist super easy te verkrijgen bij elke onderdelen shop..

Er zit geen enkel onderdeel in wat moeilijk te verkrijgbaar is..
Dat is juist waar ik mij zo over verbaasde..

Maar ik heb alle onderdelen op de zaak.. vandaar..

Trouwens wie nog intresse in dit bouwpakket heeft, moet snel zijn want er zijn nog maar 10 kits beschikbaar..

kan ik ze bij/via jou kopen dan? Ik heb nog nooit van dat soort spul gekocht , ik weet wat dat betreft niet echt waar ik mee bezig ben maar ik ga het wel proberen.

Los van alle techniek moet ik zeggen dat het ding erg goed klinkt!

Het lijkt me leuk eens ook eens iets te gaan maken, maar ik weet zeker dat ik eenvoudiger wil beginnen dan dit.

Druid

Origineel geplaatst door dennisb
kan ik ze bij/via jou kopen dan? Ik heb nog nooit van dat soort spul gekocht , ik weet wat dat betreft niet echt waar ik mee bezig ben maar ik ga het wel proberen.

mm ja ik heb eigenlijk ook geen ervaring met het kopen via paypal enzo, hoe ging dat precies bij jou erazotropa?

Origineel geplaatst door chrizz
mm ja ik heb eigenlijk ook geen ervaring met het kopen via paypal enzo, hoe ging dat precies bij jou erazotropa?

Ik heb een account bij paypal die weer gekoppeld staat aan mijn Visa creditcard, daar betaal je doormiddel van je email aderes.

Je kan ook storten via bank of giro op je paypal account.. dan kan je het ook zo overmaken..

Ik heb dus 75euro en nog een beetje gestort op zijn paypal rekening..
Dat bedrag is trouwens inclusief shipping naar Nederland toe.. Dus dat viel mij ook alweer mee. :)

Eraz ik bedoel eigenlijk of ik die losse extra onderdelen niet via jou kan bestellen.

Ja dat is opzich eventueel wel mogelijk ik moet een paar onderdelen in Engeland bestellen, maar ik bestel dan evt gelijk een grotere partij daarvan..

Dus als iemand op het forum die kit ook wil bouwen.. hoeft die niet zo moeilijk te doen om een paar torretjes te bestellen :d

Ik zal eens optellen wat ik kwijt ben aan onderdelen... In iedergeval meer dan 100euro zeker wel..

De kast die moet je alleen zelf bestellen, maar hoeft niet perse in een 19" rack.. kast gewoon naar keuze..
Maakt ook niet uit wat voor 19" kast.. want tenslotte ga je zelf bepalen hoe alles erin komt..

Btw mensen ik heb contact gehad met Trevor (designer van het product) mijn printen zullen er hopelijk eind deze week zijn..

Ook heb ik de Tekeningen van de Frontplaat ontvangen..

Tot nu weer over en sluiten maar weer :D

oke cool
ik heb besloten ook mee te gaan doen
ik vond de kwaliteit zeer goed ...

Erazotropa here i come !!!

:)

btw het email adres van die gast is dat t@introspectiv.org ?
ik heb nog geen reactie van die gast gehad namelijk
en voordat ik geld ga overmaken .. is het toch handig te weten of dit het juiste email adres is

Back