Ik heb zo goed als alles al besteld.. alleen de condensatoren nog niet..
Ik wil eerst de printen hebben voor ik die ga bestellen ivm de pitch van de pennen van de componenten.
Ik wil het gewoon in 1 keer goed doen

moet perfect worden..
Wat nog betreft over het bestellen voor derden.. een paar puntjes..
Weerstanden endergelijke potmeters, connectors.. die zou je zelf moeten regelen.. dat is gewoon een enorm uitzoek werk voor mij.. en daar heb ik simpelweg weinig tijd voor... Maar aangezien het redelijk standaard waardes zijn. is dat geen probleem.. De Waardes die je evt niet kan krijgen kan ik evt wel opsturen naar derden... dat is niet zo'n punt..
Halfgeleiders, die kan ik voor je bestellen.. aangezien ik daar alle bestelcodes voor heb gevonden.. Missen nog een paar in het rijtje, maar die heb ik gewoon op vooraad liggen hier..
Trafo, kan ik bestellen geen probleem..
Kast, knoppen etc... zelf regelen..
Condensatoren.. Die kan ik ook bestellen.. moet eerst alles alleen nog uitzoeken..
Wat betreft de originele transistoren, zoals de 2SC2878 en de 2SD1469 die ga ik proberen te regelen bij een firma in engeland.. en daar bestel ik gelijk een grote batch van.. zodat ik op z'n minst het synthforum kan bevooraden
Maar ik ben met mijn baas aan het uitzoeken of we ergens goedkoper onderdelen kunnen krijgen..
Wat betreft mijn printen.. die gaan jammergenoeg pas morgen op de post in de UK..

dus ik moet nog ff een paar dagen geduld hebben...
Misschien nog een leuke site betreffende dit project... Misschien dat jullie die site al gevonden hadden..
Maar hier nog maar even een url ervan..
http://uk.groups.yahoo.com/group/introspectiv
Trevor heeft hier een Group gestard speciaal over de drumsynth..
Je vind daar ook zelfs de layouts.. en foto's van andere gasten die hun apparaat al bijna af hebben..
eraz.