nieuwe analoge 909 kloon voor ca 75 euro !?

warempel!!!! dat klinkt echt als vanouds, heerlijk gewoon!

maar eh... (ik gooi nogmaals een balletje op) wat zou je ervoor moeten hebben ook 1 voor mij te maken, als je daar uberhaupt zin in hebt, je kan hier nog een leuk centje mee verdienen ook hoor!

Het klinkt wel lekker strak dit. Niet van die onzinnige 'swing'. ;)

Origineel geplaatst door Erazotropa
Hier alvast ff een snel sampletje..

heb geloof ik alle geluiden erin zitten..

Ik ben niet zo'n ster in een beatje creeren, maar goed :D

Chapoo! Goe poeier gast! :okdan:

:biertje: :biertje: :biertje:

alles klinkt overtuigend! alleen ben ik benieuwd naar de Kick!!!!

ff kick-solootje, en zijn hele bereik showen...

die toms en snare klinken echt goeeed!

misschien dat ik me er stiekem toch aan waag... mijn broer heeft er wel verstand van...;)

Goed hoor!
Een kick-solo van een paar minuten ( :D ) ben ik
ook wel in geinteresseerd...

Snare heeft het helemaal! Gewoon te gek om
eens een snare uit een kloon te horen die het
gewoon doet, heb dat nog niet meegemaakt
(teleurstelling toen ik m'n XBase kocht!), maar
deze is het!!!!

Spinetingling moment =)

Mvg.

CoolRunning

wat kan ik toevoegen aan dit geheel,top dat je alles zo uitgelicht hebt voor iedereen en dat je iedereen een hoop tijd bespaard met de componentlijsten + bestelnr's erbij,ik ben opzich redelijk handig met solderen,heb zelf in de printbouw gezeten,maar ik beschik nu niet meer over al die handige apparaten en soldeermachines,das wel jammer,want ik denk dat als ik dit allemaal met de hand moet solderen dat ik nog wel even zoet ben...

enig idee hoeveel tijd het dan wel niet gaat kosten om alles te bestucken en te solderen? en wat je vertelde over dat er nog 1 print pakketen zijn,klopt dat? of worden er meer gebakken?zou mooi zijn,dit spreekt me toch erg aan zeker na het lezen van het hele topic zonet...erg interresant!!! afijn top dat je ook een site gaat maken met het hele process erop!!!
en ik ben zeer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat,kan niet wachten op je final pics...(en demo mp3's natuurlijk)

Tnx voor al jullie reacties!!! ben er erg blij mee... teken van een geslaagd project.. :)

Ik zal snel een Bassdrum sequencje maken, met alle tweakbare mogelijkheden.

ALLE ONDERDELEN LIJSTEN ZIJN AANGEPAST, DEGENE DIE IN DEZE THREAD STAAN ZIJN OBSOLETE!! (ZIJN NIET RECENT MEER, ER ZIJN VERANDERINGEN GEKOMEN)

Ik zal op mijn komende website, alles geupdated erop zetten..
Tot die tijd kan je me een pb sturen voor de geupdate lijsten..

Eraz

Owja het met de hand bestucken en solderen.. ik denk dat je daar wel 4 avonden zoet mee bent..

Weerstanden gaan het snelst denk ik.. kan je makkelijk van boven af solderen.. :)

De rest wordt ff wat lastiger.. maar te doen!

Gewoon stap voor stap..

1. Weestanden
2. Diodes
3. Condensatoren
4. Kleine halfgeleiders zoals transistoren..
5. IC's en voetjes..
6. Overige..

Belangrijk is om het niet snel af te willen hebben.. geduld!!!!!!!!!!!

Voorkomt een hoop fouten.. ;)

Eraz.

wholy crap!!!

echt top man!
klinkt ook nog erg goed ;)

ben benieuwd als je aan de decay knoppies gaat zitten hoe het dan klinkt :D

Origineel geplaatst door Erazotropa
De 9090 Drumsynthesizer is af!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is zover!!

Hij is af en klinkt echt geweldig!!!

Ik zal snel samples maken...

Hier alvast een screenshot dat ie in bedrijf is! ;) ( let op het groene ledje :P )

Lekker hoor!!! Kan het niet helemaal plaatsen of het 'just like the orignal' klinkt maar.... good job buddy :D

gr. Mario

Klinkt goed man!

Het enige wat volgens mij net iets anders klinkt is de rimshot. Maar da's mierenneukerij. ;)

Is die Ucapps Sidsynth ook niks voor je? Ik ga hem binnenkort proberen af te bouwen.

en nog steeds niet iemand die bij feedback iets moeten kopen van 190+ euro ????
dan kan ik eindelijk aan dit project beginnen !

dank alvast !

die demo klinkt vetjes eraz, goed werk geleverd en echt tof dat je je ervaringen met bouwen met ons shared:okdan:

Origineel geplaatst door OnAcid
Klinkt goed man!

Het enige wat volgens mij net iets anders klinkt is de rimshot. Maar da's mierenneukerij. ;)

Is die Ucapps Sidsynth ook niks voor je? Ik ga hem binnenkort proberen af te bouwen.
ook een gaaf project idd... ik vroeg me al af wanneer je er weer mee verder ging...

rimshot klinkt anders? is het niet dat eraz toevallig een parameter wat anders had staan?

Back