Slechtste release ooit??!

Mike Rockmore

Ouwe rot
Ik sta soms wel versteld van wat mensen op dit forum voor kwaliteit afleveren :D echt goed jongens nu erger ik me echt helemaal de tering als ik sommige troep hoor op tv of radio of op vinyl/cd hoor. Niet omdat het niet mijn smaak is maar omdat het echt als poep in je oren klinkt. Vandaar mijn vraag welke release had nooit uit moeten komen? Welke release mag helemaal gemarteld worden en daarna door zijn kop geknalt worden? Ik heb alvast een grote favoriet; Dj Jean - Supersounds (of the 70's) niet om aan te horen... Een marteling voor de oren zo ongeloofelijke kutplaat. Wat jullie?

Grtz Mike

slechtste release ooit...yta hun hebben wel een release....
Dit soort threads heeft geen zin.

want nu ga je over smeken praten en die verschillen.
Niet iedereen houd van dezelfde muziek.

Dus een kansloze thread al zeg ik het zelf.

maar de slechtste ooit? Broodje Jam van Peter Slaghuis.

Origineel geplaatst door bambamstudio
slechtste release ooit...yta hun hebben wel een release....
Dit soort threads heeft geen zin.

want nu ga je over smeken praten en die verschillen.
Niet iedereen houd van dezelfde muziek.

Dus een kansloze thread al zeg ik het zelf.

maar de slechtste ooit? Broodje Jam van Peter Slaghuis.

Hmm kansloos is jou mening over smaak valt te twisten natuurlijk laat ik de vraag wat specifieker stellen..
Bovendien doelde ik ook meer op geluidstechnische zaken zo is die track van jean ongeloofelijk vals zoiets had nooit gereleased moeten worden. Daar zat ik op te doelen :) ongeloofelijk slechte platen geluidstechnisch etc.

neptunes vind ik persoonlijk wel erg goed.

Maar slechtste release ooit?

Dat zijn er zoveel,maar laat ik dan toch maar even door de bocht gaan en me even uiten wat ik al jaren wilde.......nu heb ik de kans en die laat ik niet schieten!:D

POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!...........hehe pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Origineel geplaatst door sander
Scooter

Ow that hurts.... (ik vind scooter namelijk wel goed, voornamelijk de oude rave/happy hardcore nummers)

Maar goed over slechte producties: de smurfen + irene moors...

Origineel geplaatst door trash

Maar slechtste release ooit?

Dat zijn er zoveel,maar laat ik dan toch maar even door de bocht gaan en me even uiten wat ik al jaren wilde.......nu heb ik de kans en die laat ik niet schieten!:D

POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!POING!!!!!...........hehe pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

O ja ???

Speedy: PAK 'M !!!!! :D

Origineel geplaatst door gemmetje
O ja ???

Speedy: PAK 'M !!!!! :D

Eeeh dat was Speedy J niet....Speedy J maakte pullover...

Back