Mike Rockmore
Ouwe rot
Ik sta soms wel versteld van wat mensen op dit forum voor kwaliteit afleveren
echt goed jongens nu erger ik me echt helemaal de tering als ik sommige troep hoor op tv of radio of op vinyl/cd hoor. Niet omdat het niet mijn smaak is maar omdat het echt als poep in je oren klinkt. Vandaar mijn vraag welke release had nooit uit moeten komen? Welke release mag helemaal gemarteld worden en daarna door zijn kop geknalt worden? Ik heb alvast een grote favoriet; Dj Jean - Supersounds (of the 70's) niet om aan te horen... Een marteling voor de oren zo ongeloofelijke kutplaat. Wat jullie?
Grtz Mike
echt goed jongens nu erger ik me echt helemaal de tering als ik sommige troep hoor op tv of radio of op vinyl/cd hoor. Niet omdat het niet mijn smaak is maar omdat het echt als poep in je oren klinkt. Vandaar mijn vraag welke release had nooit uit moeten komen? Welke release mag helemaal gemarteld worden en daarna door zijn kop geknalt worden? Ik heb alvast een grote favoriet; Dj Jean - Supersounds (of the 70's) niet om aan te horen... Een marteling voor de oren zo ongeloofelijke kutplaat. Wat jullie?Grtz Mike

persoonlijk vind ik lapdance 1 van de mindere tracks