Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bambamstudio
ik zou wel eens een uitgemixt nummer van de topic starter willen horen dan.....
zit je onderbroek wat te strak jongen?Origineel geplaatst door Funkadelic
Wieso? wat heb ik nou weer gedaan?zit je onderbroek wat te strak jongen?

Origineel geplaatst door Bass
Eeeh dat was Speedy J niet....Speedy J maakte pullover...
Origineel geplaatst door Funkadelic
Trouwens kent iemand dat nummer nog.. met dat popcorn dat de hele tijd 'popte' 1 van de eerste electronische platen geloof ik. Ironisch genoeg heette het nummer ook nog popcorn, zo simpel dat het briljant was![]()
Klinkt erm... interessant ;D Ik heb zelf ook nog zo'n alleraardigst slechte Nederlandse plaat: Discomix (anders nix) van een zekere Danny Boy. Een soort electro nummer met een jongen die 'rapt' over het mixen van cassette bandjes op z'n cassette deck, geïnspireerd door Ferry Maat's Soulshow. Grappig nummer... Heb 't één keer ergens gedraaid en kreeg vervolgens een stuk of 10 e-mailtjes met de vraag of ik er geen mp3 van kon maken... Slechte smaak is van alle tijden!Origineel geplaatst door Funkadelic
Trouwens kent iemand dat nummer nog.. met dat popcorn dat de hele tijd 'popte' 1 van de eerste electronische platen geloof ik. Ironisch genoeg heette het nummer ook nog popcorn, zo simpel dat het briljant was![]()
Origineel geplaatst door gemmetje
damn......tuurlijk........wat voel ik me dom........![]()
![]()
![]()
Rotterdam Termination Source dan.........
(zelfde tijd, zelfde gebliep, enz...... maar dan toch nog domme verwisseling.....)
Goeie post !!
Een briljant nummer in een thread over de slechtste release ooit..........
Van Popcorn heb ik nog ergens het singeltje liggen, en het is idd een briljante plaat !!
Origineel geplaatst door Bass
Geeft niets,
het is allebei KUT!
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Goeie post !!
Een briljant nummer in een thread over de slechtste release ooit..........
Van Popcorn heb ik nog ergens het singeltje liggen, en het is idd een briljante plaat !!
mijn mening zit ergens in het midden
sommige dagen briljant sommige dagen pokkeherrie
idd. POPCORN! Dat liedje is volgens mij vroeger toen ik nog erg jong was in mijn hersenen ge-Eprom-brand, want die komt er nooit meer uit.. Echt heel goed bedacht melodietje.. Ook de drums erin waren achterlijk funky

Origineel geplaatst door Chinetti
Maar ja, toen hoorde ik dus nummers als Be a Boy en werd de plaat onmiddelijk verbannen tot de horizontale stapel naast de verwarming onder een lekkend raam.
Origineel geplaatst door sander
De backstreetboys mogen hier ook wel vermeld worden. Ook de rest van die boybands.