Slechtste release ooit??!

Nou, er is door de jaren heen echt ongelovelijk veel slecht spul uitgekomen lijkt me, dus sta me toe dat ik me beperk tot de slechtste plaat in mijn kast: Gina-X Performance - Nice Mover uit 1978. Ooit gekocht op de rommelmarkt voor 1 hele gulden omdat de apparatuur die voor deze plaat gebruikt was me wel beviel: Arp 2600, Solina String Ensemble, Mini Moog, Poly Moog Senheiser Vocoder etc.
Maar ja, toen hoorde ik dus nummers als Be a Boy en werd de plaat onmiddelijk verbannen tot de horizontale stapel naast de verwarming onder een lekkend raam.

Zoals je misschien kunt begrijpen zag ik jaren later donkere wolken zich samenpakken toen ik hoorde dat deze plaat een van dé inspiraties was voor een bepaalde mode / muziek stroming in 2001 en tot overmaat van ramp iemand de plaat nog 's vrolijk gingen re-releasen ook...

Origineel geplaatst door Funkadelic
Wieso? wat heb ik nou weer gedaan? :D zit je onderbroek wat te strak jongen?

normaal reageren is er ook niet meer bij een een normale vraag.
maar ja, das normaal op het forum tegenwoordig......

Dus zet ik deze thread ook maar op mijn niet meer maar kijken lijst......

Origineel geplaatst door Bass
Eeeh dat was Speedy J niet....Speedy J maakte pullover...

damn......tuurlijk........wat voel ik me dom........ :stupid :stupid :stupid

Rotterdam Termination Source dan.........

(zelfde tijd, zelfde gebliep, enz...... maar dan toch nog domme verwisseling.....)

ontopic

ontopic

ik bombardeer een heel genre als jullie het niet erg vinden: speedgarage....echt van die dikke bruine poep die jij net niet meer kan binnenhouden...van dat werk...

Ingredienten van het Quick-fitsysteem binnen de house muziek:

Men neme een prachtige zondag in South Carolina en men sleure een
geweldig negroide kerkcore uit de plaatselijke kapel. Die transporteert
men vervolgens naar disneyland waar vast wel een sampler te vinden is.
Men sampelt het koor en zet de sampler vervolgens op de snelheid van
Mickey- of ,om de dames niet te discrimineren, op Minney Mouse. Hier
plakt men een authentiek stukje poepclub onder. En Klaar is Clara(in ons
geval Clara van Bellen).
De Nadruk zit hem in het woordje speed:
iedereen roeit voortijdig af...

Trouwens kent iemand dat nummer nog.. met dat popcorn dat de hele tijd 'popte' 1 van de eerste electronische platen geloof ik. Ironisch genoeg heette het nummer ook nog popcorn, zo simpel dat het briljant was :D

Bedoel je dat je dat een slecht nummer vindt? Bambam heeft wel gelijk, smaken verschillen zeker! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het echt geniaal vind. Was trouwens gecomponeerd als demo voor moog, je had toen een team van Moog dat universiteiten afging om apparatuur te demonstreren en Popcorn was het toegift.

Trouwens Bambam, ik ken dat nummer niet, Broodje Jam :) Klinkt erm... interessant ;D Ik heb zelf ook nog zo'n alleraardigst slechte Nederlandse plaat: Discomix (anders nix) van een zekere Danny Boy. Een soort electro nummer met een jongen die 'rapt' over het mixen van cassette bandjes op z'n cassette deck, geïnspireerd door Ferry Maat's Soulshow. Grappig nummer... Heb 't één keer ergens gedraaid en kreeg vervolgens een stuk of 10 e-mailtjes met de vraag of ik er geen mp3 van kon maken... Slechte smaak is van alle tijden!

Trouwens kent iemand dat nummer nog.. met dat popcorn dat de hele tijd 'popte' 1 van de eerste electronische platen geloof ik. Ironisch genoeg heette het nummer ook nog popcorn, zo simpel dat het briljant was :D

Goeie post !!
Een briljant nummer in een thread over de slechtste release ooit..........

Van Popcorn heb ik nog ergens het singeltje liggen, en het is idd een briljante plaat !!

Origineel geplaatst door gemmetje
damn......tuurlijk........wat voel ik me dom........ :stupid :stupid :stupid

Rotterdam Termination Source dan.........

(zelfde tijd, zelfde gebliep, enz...... maar dan toch nog domme verwisseling.....)

Geeft niets,
het is allebei KUT!

Goeie post !!

Van Popcorn heb ik nog ergens het singeltje liggen, en het is idd een briljante plaat !!

idd. POPCORN! Dat liedje is volgens mij vroeger toen ik nog erg jong was in mijn hersenen ge-Eprom-brand, want die komt er nooit meer uit.. Echt heel goed bedacht melodietje.. Ook de drums erin waren achterlijk funky

slechtste? hmm gelukkig onthoud ik die juist weer niet.. gek he

Origineel geplaatst door Bass
Geeft niets,
het is allebei KUT!
Bericht door een moderator:
Mensen, let er wel op dat dit niet een slappe, "Ik vind het KUT"-thread wordt.. Daar zitten we niet op te wachten..

Goeie post !!

Haha zeikerd man, ik bedoel er mee te zeggen in mijn warrige taal, dat dit nummer echt op die schrede zit hij kan briljant gevonden worden en tegelijkertijd ongeloofelijk irritant gevonden worden :luv: mijn mening zit ergens in het midden :) sommige dagen briljant sommige dagen pokkeherrie

Iets recentelijker,

Traffic - dj tostie

Dit is echt te simpel en slecht voor woorden en hij wordt ook nog eens dood gedraaid op de radio.

Tis belachelijk, maar dat vind ik dan, www.soundclick.com/altf4 en dan de techno track,
gemaakt na de conclusie dat het eigenlijk allemaal te simpel klonk in charts tegenwoordig.

Heeft 4voice bijvoorbeeld al eens in de charts gestaan? ( paar jaar terug dan he )

idd. POPCORN! Dat liedje is volgens mij vroeger toen ik nog erg jong was in mijn hersenen ge-Eprom-brand, want die komt er nooit meer uit.. Echt heel goed bedacht melodietje.. Ook de drums erin waren achterlijk funky

Het Popcorn melodietje komt van een oud jiddisch volksliedje.

Dus ergens richting de ukraine/polen/whatever.

Ook nog vermeldenswaardig als bagger:
Tupac
'Ja kom, we hebben hier nog een teepje met een telefoongesprek hupsakee, laten we dat maar weer uitbrengen'

:D

poing? zal toch wel phucking niet! poing is een hoogte punt in de geschiedenis van de minimale rave dat ik graag op vinyl zou hebben. tlr draaide het met oude jaar nog in zijn "deze platen heb ik lang niet gedraait" set.

prima nummertje, niks mis mee.

kas.

Origineel geplaatst door Chinetti

Maar ja, toen hoorde ik dus nummers als Be a Boy en werd de plaat onmiddelijk verbannen tot de horizontale stapel naast de verwarming onder een lekkend raam.

Is inderdaad niet top, maar echt wel dat er veel ergerer bagger is. dit valt nog best mee.
Ze zingt op een gegeven moment : singing like the backstreetboys

De backstreetboys mogen hier ook wel vermeld worden. Ook de rest van die boybands.

Back