[track] what u hear

Re: [track] what u hear

Origineel geplaatst door Arv
:D

Dit keer wat linn beats en andere meuk ;), in 1 song geperst en voila! Gearrangeerd met behulp van Cubase SX..

stijl? ik zou het onder 'big beat meets electro' scharen...

[let op: 'save as' nemen! ivm Lycos account]
http://members.lycos.nl/arveyman/music/arv_-_what_u_hear.mp3

wat vind u ervan? tis in ieder geval geen 4x4!

ARv

Het zou denk ik wel beter klinken met een 4-on-the-floor beat door de gehele
track heen. De geluiden zijn ook niet echt mooi... misschien kun je iets meer tijd
besteden aan het programmeren van je synths.

Maar al met al, een aardige poging.

1 reactie.. goh bedankt hoor
ik gooi hem er af en post voorlopig denk niks meer.. :(

:confused:

Wat verwacht je dan?

ja so what.. zo lang staat ie er ook nog niet op..
heb ook nie veel reacties op mijn tracks hier..
ah ja. thats life en lifes a bitch

waaat? izzi al weer weg... :confused: alleen door de reacties van de voorgaande posters?

6 wilde het ook wel's ff horen... en als 6 zegt dat het nix is DAN pas gooi je hem eraf... ;)

Da's wel snel, je track staat (stond) amper een uurtje on-line. Ik heb het ook gemist dus.

Re: [track] what u hear

Staat er nog op hoor!

[let op: 'save as' nemen! ivm Lycos account]
http://members.lycos.nl/arveyman/music/arv_-_what_u_hear.mp3

Er zitten wat leuke dingetjes in.
Maar op de een of andere manier past het niet zo lekker bij elkaar. Het zit te vol ofzo, het klinkt ook niet smerig genoeg naar mijn idee. Ik vind die stemsample ook niks...ik weet het niet.
Doe maar gewoon electro en laat die bigbeat achterwege. Da's toch zoooo 1998. :D

Misschien dat een leuke analoge synth wat toevoegd aan je klankenpalet?

Hij begint wel goed \/ind ik,, alleen raakt het geheel wat dichtgesmeerd na 1 minuut.

Ik \/ind dat er wel coole elementen inzitten, alleen die melodie is wat te zwaar en boembastisch, klinkt soms zelfs een beetje gothic. Die beats slammen hier endaar best wel,, die comprvessor klinkt wel goed

Welke gear heb je gebruikt??

Origineel geplaatst door bobaphat
Ik \/ind dat er wel coole elementen inzitten...
ik \/ind dat jij maar een \/\/At grote \/ gebruikt... :D
ik ben te\/ens met je eens dat R \/\/el coole stukkies in zitten... ge\/\/oon online laten staan /\R\/... :)

het is ook wel erg gemakkelijk voor bepaalde leden die gepost hebben in deze thread en zelf geen reet muziek maken maar dit wel slecht vinden...

thanx forumvrienden!

Ik denk dat jullie wel gelijk hebben als je zegt dat het wat dichtgesmeerd is. Kan ook wel kloppen want ik had een track liggen die half af was en daar heb ik deze weer van gemaakt door er dingen bij te voegen, en tja ik laat me soms te vaak verleiden om 'nog ff dit en nog ff dat' erbij te stoppen omdat je zo lekker aan het ideeen bent (snap je).

Idd, electro is toch wel mijn ding, deze track is wat dat betreft (weer) is een maf uitstapje!

greetz
Arvke

Vergelijkbare discussies

Back