Midi Toetsenklavier?

Gewoon naar je lokale dealer stappen, die hebben dat heel waarschijnlijk gewoon op voorraad. Nieuw kost zo'n M-Audio Oxygen8 tussen de 130 en 150 EUR. Vaak wordt deze ook gebundeld met softwaresynths.

Origineel geplaatst door Funkadelic
1e keer dat ik een synth aanschaf namelijk :stupid

Let wel op: die Oxygen 8 is geen synthesizer! Het is een MIDI-controller, de Oxygen 8 wekt dus zelf GEEN geluiden op. Daar moet je al iets voor hebben. Bv softsynths of andere MIDI-geluidsbron.

Ik wil je niet aan het twijfelen brengen maar waarom kijk je niet uit naar een goedkope synth zoals bv een Yamaha AN1x? Niet alleen is dit een interessante synthesizer maar ook nog eens een geschikte MIDI-controller om bv softsynths aan te sturen. Of een Yamaha CS1x/CS2x.

En echt veel duurder zijn deze niet hoor. Een AN1x kan je tegenwoordig kopen voor ongeveer 325 EUR, een CS1x/CS2x is ongeveer 175 - 300 EUR.

Dan heb je en een leuke synth en een MIDI-controller voor je softsynths

Origineel geplaatst door Funkadelic
Gem hoe weet jij dit ik dacht dat je in het zwoele zuiden vertoefde :D

google mijn beste........ google

Origineel geplaatst door Hover
Let wel op: die Oxygen 8 is geen synthesizer! Het is een MIDI-controller, de Oxygen 8 wekt dus zelf GEEN geluiden op. Daar moet je al iets voor hebben. Bv softsynths of andere MIDI-geluidsbron.

Ik wil je niet aan het twijfelen brengen maar waarom kijk je niet uit naar een goedkope synth zoals bv een Yamaha AN1x? Niet alleen is dit een interessante synthesizer maar ook nog eens een geschikte MIDI-controller om bv softsynths aan te sturen. Of een Yamaha CS1x/CS2x.

En echt veel duurder zijn deze niet hoor. Een AN1x kan je tegenwoordig kopen voor ongeveer 325 EUR, een CS1x/CS2x is ongeveer 175 - 300 EUR.

Dan heb je en een leuke synth en een MIDI-controller voor je softsynths

Nee sorry hover dit heb ik wel door maar ik gebruik weer de verkeerde term, dwaas dat ik ben :stupid maar om op dat twijfelen terug te komen, ik moet weten of er uit die bak geluiden komen waar ik mee wil werken :D uit die yamaha's anders zijn die euro's extra voor niets toch?

Back