iemand vraagt Tb303 te koop voor greintje

Origineel geplaatst door marcuuu
Ik zou bijna die dude een mailtje zenden van ik heb er een en kom maar halen :dubbel:

Wat let je?
Het is een kwestie van naaien en genaaid worden :D.
Spreek je af in een kroeg ergens en ga je daar zitten kijken hoe een of andere sukkel daar aan de bar zit te wachten tot zijn slachtoffer komt opdagen. En dan niet naar hem toe gaan he?!
:D:D:D

Leuk man! Waar komt die gast weg trouwens of staat dat niet in de ad?

-C-

Origineel geplaatst door C738
Spreek je af in een kroeg ergens en ga je daar zitten kijken hoe een of andere sukkel daar aan de bar zit te wachten tot zijn slachtoffer komt opdagen. En dan niet naar hem toe gaan he?!
:D:D:D
zo erg is het nou ook weer niet voor jouw C om aan die bar te zitten wachten...
en jij maar hopen dat ie niet naar jouw toe komt...! :D :D :D

Origineel geplaatst door 6 trak
zo erg is het nou ook weer niet voor jouw C om aan die bar te zitten wachten...
en jij maar hopen dat ie niet naar jouw toe komt...! :D :D :D

"Je kunt me herkennen aan de leren pet met ketting"
Nee inderdaad hopen dat ie dan niet naar me toe komt :p

-C-

Gezocht: Fender Rhodes 73 mkII tot 350 euro in perfecte staat en compleet met onderstel en pedaal, liefst met reserveonderdelen en gereviseerd ;)

mensen, de hype is nu echt over, synthesizers zijn uit.
in deze tijd waarin iedereen van z'n synthesizers af wil, bied ik de oplossing: ik kom ze gratis en voor niets afhalen!

Hehe, ik zou het anders wel een heldendaad vinden als hij nog een 303 in goede staat weet te bemachtigen ook voor die prijs :kroon:

Misschien is dat dan ook gelijk weer een aanzet tot de volgende hype; zo goedkoop mogelijk gear bij mensen af te troggelen :D

ik betaal zelfs de verwijderingsbijdrage voor je !

Origineel geplaatst door Kevin
Maarruh heeft Johhny ''V.A.'' Busca een 303 ? :D:D:D:D:D
Jip! Ik heb er eentje... Nog in guldens betaald zelfs!

p.s. Ik vind de term VA erg goed bij mij passen. Virtual Acoustic! Want dat is wat analogue synths eigenlijk zijn.. Nords zijn weer VVAs..

Origineel geplaatst door vanZr
..Misschien is dat dan ook gelijk weer een aanzet tot de volgende hype; zo goedkoop mogelijk gear bij mensen af te troggelen :D

Gebeurt hier toch al?? ;)

Back