JohnnyBusca
rocket scientist
Jij verkoopt alles meteen weer, dus dat ga ik mooi niet doen! Ik hou hem maar!Origineel geplaatst door mario
Hebben we hier een deal Jeroen?????
gr. Mario
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jij verkoopt alles meteen weer, dus dat ga ik mooi niet doen! Ik hou hem maar!Origineel geplaatst door mario
Hebben we hier een deal Jeroen?????
gr. Mario
Origineel geplaatst door C738
hmmm op zich ben ik het wel met die gast eens. Ik bedoel , in principe zou over een paar jaar de DX200 ook een cultbakje kunnen zijn waar mensen grif 900 euro voor neertellen.
't is inderdaad een hype. Niet de sound, niet wat je dr mee kan, maar de belachelijk hoge prijs.
-C-

Origineel geplaatst door elektrovolt
misschien dat ik hem een mailtje stuur dat ik een MC 303 te koop heb staan...
wie anderen naait wordt zelf keihard genaaid !
Origineel geplaatst door Erazotropa
Ik vind het eerder dom, om een MC-303 aan te bieden... hij zal je vriendelijk verzoeken het ding aan iemand anders aan te bieden, want die zoekt ie toch niet.. Dus.. wat schiet je daar nou weer mee op :confused:

Origineel geplaatst door 6 trak
of gaat het er weer eens om dat alle pro-303-SF-leden de cultstatus hoog proberen te houden...?!

Origineel geplaatst door Kevin
Maarruh heeft Johhny ''V.A.'' Busca een 303 ?

Origineel geplaatst door Erazotropa
beetje

Origineel geplaatst door OnAcid
Sorry Eraz, ik had m'n post al verwijderd.
Kwam in m'n oud hollandsch woordeboek (toen nog zonder N) het woord tegen.
Nou ja, meer in de donkere krochten van mijn geest....

Origineel geplaatst door C738
hmmm op zich ben ik het wel met die gast eens. Ik bedoel , in principe zou over een paar jaar de DX200 ook een cultbakje kunnen zijn waar mensen grif 900 euro voor neertellen.
't is inderdaad een hype. Niet de sound, niet wat je dr mee kan, maar de belachelijk hoge prijs.
-C-

of die wavestation EX hie rop het forum voor 600... belachelijke prijzen. 375 maximaal. nie meer hehe