De Beste Synth Demo's

ik heb die demotjes hier eens met veel plezier beluisterd zie!
vooral die jd800 was enorm kwijl!!!
:{
maar ook de imposcar was niet van de poes! goeie middag zeg!
een ganse track gewoon!!

wat de microkorg betreft, ik werd nieuwsgierig en ben dan maar eens op de korg site gaan kijken :)
hun electronica sample was niet veel soeps.
de trance sample was zeer typisch en erg goed!!
de retro sample was enorm cheesy en eighties achtig! :)
de vocoder sample vond ik eigenlijk een beetje vreemd

:confused:

de drum en base sample was zoooooo vet!! niet te doen! dat ding smeekt gewoon om
gebruikt te worden. (of moet ik zeggen schreeuwen? :D)

voor mensen die het zelf willen horen, de link

greetz

cloudy

Origineel geplaatst door cloudman
de trance sample was zeer typisch en erg goed!!

Die trance lead is de gene die ik bedoel, volgens mij word daar ook gebruik gemaakt van de decimator (tenminste op dat effect lijkt het)

Origineel geplaatst door Blinx
Die trance lead is de gene die ik bedoel, volgens mij word daar ook gebruik gemaakt van de decimator (tenminste op dat effect lijkt het)

origineel geplaatst door flattronidd de microkorg trance demo is erg goed, vooral door zijn eenvoud. Echt laten horen ziehier dit kan je met de microkorg. en dat voor een aardige prijs.

dat is een heel klein en relatief goedkoop bakje, maar heel erg kwijl!
:{
komt op mijn verlanglijstje te staan!!

leuke thread idd. kmoe zeggen, de meeste demo's vond ik ook op vintagesynth. en het is nie gemakkelijk een mening te vormen over een synth die je nooit zag als je er eentje wil kopen. als dat zo voort gaat ga ik er nooit uitgeraken :D

anyway, dit is minder relevant, dus ik hou maar weer mooi mijn bekje :)

greetz

cloudy

Zijn er eigenlijk "officiele" demo's geweest voor de Andromeda, dus van Alesis zelf?

de enige 'officiele' demo die ik ken staat hier:

Klik op Interactive Demo

de al eerder geplaatste mp3-demo is van ene Pim van Nederland Muziek:
(die schijnt meegewerkt te hebben als beta-tester/patch-ontwikkelaar voor Alesis voordat de Andromeda op de markt kwam, dat is wat mij ter oren is gekomen)

je kunt HIERO nog wat mp3 downloaden van losse patches.

hiero nog wat demo's in mp3 van verscheidene synths (die van de CS-80 zijn errug Vangelis):

CLICK

(ga naar 'KlangBeispiele')

Update: de demo's van de Farfisa PolyChrome zijn om kippevel van te krijgen.... 8)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door borchen
hiero nog wat demo's in mp3 van verscheidene synths (die van de CS-80 zijn errug Vangelis):

CLICK

(ga naar 'KlangBeispiele')

Update: de demo's van de Farfisa PolyChrome zijn om kippevel van de krijgen.... 8)

He, je kan ook gewoon de site in het Engels bekijken, da's voor de meesten wellicht een stuk makkelijker.

Die demo's van de CS-80, 8~

...ik kwam op deze thread terecht omdat ik opzoek ben naar audiodemo's van de:

waldorf wave XT

Nu de site plat is, kom ik die nergens tegen! Iemand die iets heeft?

Origineel geplaatst door maxdox
...ik kwam op deze thread terecht omdat ik opzoek ben naar audiodemo's van de:

waldorf wave XT

Nu de site plat is, kom ik die nergens tegen! Iemand die iets heeft?

Kijk even hier :
http://electro-music.com/waldorf.php (ze hebben daar bijna de gehele waldorf ftp site "gered")

onder de microwave2 (soundengine identiek aan MW XT) folder staan MW mp3's

groet
Joost

Zeer goed idee!!!!

Origineel geplaatst door barn
heb zelf dan ook eens ge-opperd om een deel van synthforum om te toveren in een soort vintagesynth met geluidsdemo's van synth bezitters die dan het maximale willen laten horen...zal de link nog ffies opzoeken, en als iedereen die het een goed idee vindt nou eens zou willen reageren...:engel: 8)

Back