Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zoals gezegd zijn die tracks erg oud. had toen geen monitors om die bassen goed te kunnen shapen. nu hoor ik goed dat de bassen veel te muddy en niet dynamisch genoeg zijn. t zijn gewoon samples dus nix 'typisch fruityloops'. t hangt allemaal af van welke samples/plug-ins je gebruikt.Origineel geplaatst door Kevf
Kritiek op de nummers: Vooral bad-trip vind ik wel aardig, vooral de geluidjes. De bas echter vind ik echt zo standaard fruityloops, of ligt dat aan mij?
check één van mijn bovenstaande posts, link zit erbijOrigineel geplaatst door Kevf
Wat is trouwens de nieuwste fruityloops dan?
, rave-o-luiotn eruit, moog prodigy erinOrigineel geplaatst door DJ_H@NK
Koop een keer het engelse blad " ComputerMusic ". Daar zit iedere maand een beginners hoofdstukje in plus een CD bordevol met free software (sequencer en softsynths/sampler)

Origineel geplaatst door Kevf
Hoe kom ik aan dit blad? Het ligt vast niet bij de Appie![]()
Hoe kom ik aan dit blad? Het ligt vast niet bij de Appie![]()
Ik ben nu wat aan het ouwehoeren met de demo versie 4.5.1 van FL studio> Valt niet mee, hoe kan ik het beste beginnen om het wat onder de knie te krijgen? Proberen tot ik er bij neerval, bestaand nummertje openen, is er een tutorial?

Origineel geplaatst door Dj/ProDucer x0x
Analoog is de echte shit man ! (hier ken je ni rond)
mazzel !
![]()
Origineel geplaatst door Dj/ProDucer x0x
Hey, gaaf man ! nog een vinyl-dj op het forum.
Ik zou het toch willen afraden om je eerst met software bezig te houden, dat klinkt voor geen meter !
Om techno en gabber te produceren heb je op zn minst een 909 nodug, kijk maar es ff naar al de andere plaatemaakers.
Analoog is de echte shit man ! (hier ken je ni rond)
Als het nou 1 of een paar soft-soundjes zijn is dat niet zoo erg, maar om het professioneel te houden is het wel de regel om minstens 70% van je sounds/gear analoog te houden.
mazzel !
![]()
Origineel geplaatst door quifster
HAHAHAHAHA
jij bent echt grappig.![]()
in tijden niet zo gelachen man.