Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fuse
3350$
Da's erg veel dollartjes voor een koffersynth.
Meer als z'n prijs waardt
3350$
Da's erg veel dollartjes voor een koffersynth.

Heb je de velen modulaties wel is gezien??????????Origineel geplaatst door fuse
Elke 3OSC synth hetzij een VA of een VCO bak is qua mogelijkheden beperkt hoor.
Je hebt zeg maar de basis golfvormen en een noise generator. Voor menig synthofiel genoeg.
Niet voor mij dus. Ben blij dat er ook nog de goede oude romplers zijn.
Waarom niet???Origineel geplaatst door fuse
Maar om nou een synth van 3350 naast andere te zetten die de helft goedkoper zijn vind ik ook weer overdreven. Het past niet naast elkaar.
[/B]
Een M5 heeft volgens mij ook 3 oscilators en uhhhh ga aub synthedit niet vergelijken met een synthiOrigineel geplaatst door fuse
Persoonlijk zou ik veel liever een M5 van Mac Beth scoren. Die kun je tenminste ook nog als filterbank of zo gebruiken. En die is veel meer allround. Of je moet alleen maar soundscapes etc willen bouwen.
En ik heb met de synedit versie lopen klooien en natuurlijk nooit de ware schone klanken mogen meemaken, maar conceptueel spreekt dit mij niet aan.
[/B]

Hihi
En de minimoog dan?
Die's vernieuwd als voyager.
Maar over het niet tussen mijn setup passen lijkt me wel duidelijk. Bij jouw of syntiaks wel bijv. Dat het jouw natte droom is (bedoel ik positief) toch OK?
En die synedit versie is helemaal niet verkeerd hoor. Kun je ook mooie freaky soundjes mee maken. En ut is nog gratis ook. Die analoge kan zeker niet zo lekker digitaal knetteren.
De enige AKS die ik gehoord heb was de Putney en die klonk OK.
Hihi
En de minimoog dan?
Die's vernieuwd als voyager.
Maar over het niet tussen mijn setup passen lijkt me wel duidelijk. Bij jouw of syntiaks wel bijv. Dat het jouw natte droom is (bedoel ik positief) toch OK?
En die synedit versie is helemaal niet verkeerd hoor. Kun je ook mooie freaky soundjes mee maken. En ut is nog gratis ook. Die analoge kan zeker niet zo lekker digitaal knetteren.
De enige AKS die ik gehoord heb was de Putney en die klonk OK.
Origineel geplaatst door mono-poly
Het is wel de langste synth ooit in productie![]()

VCS1 = gift, Putney Fl(!!!) 200.-, VCS3 FL 200,- en Synthi = gift...(Alles voor 1990!)Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ik heb ervaring met de VCS1, de Puntney, de VCS3 en de SynthiA, met het eerste Cricklewood keyboard. Bedragen? Wil je niet horenVCS1 = gift, Putney Fl(!!!) 200.-, VCS3 FL 200,- en Synthi = gift...(Alles voor 1990!)
Wout

Dus eigenlijk zijn deze best wel hoge prijzen gewoon gekomen door het overgehyped zijn?
Even losstaand van de uitmundende geluidskwaliteit natuurlijk.
Als ze al voor een paar honderd pieken verkocht werden.