EMS Synthi AKS

Origineel geplaatst door mono-poly
absint drinken en bliepen :D

Zit jij een beetje in mijn feedback rond te neuzen??:D

Maar das goed joh, lekker freaken!!:D

kan je aan zo'n SYNTHI 100 ook nog nieuw aangeraken by the Old man himself?

(moest ik dan toch van t'weekend de lottopot winnen.... ;) )

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Nog 34 minuten... en 1550 GBP
en GBP 1,803.00 Approximately US $3,284.07 is het geworden.

Is dat niet een beetje erg duur........
Voor iemand met feedback 0 en geen foto`s.

Origineel geplaatst door Septic
Is dat niet een beetje erg duur........
Voor iemand met feedback 0 en geen foto`s.
nee.. Je kunt contact met de verkoper opnemen, misschien heeft ie wel 10.000 foto's opgestuurd en is het mister EMS zelf. Je weet het niet.

Verder zou je als koper kunnen vragen aan de verkoper wie nummer twee was.. kun je hem altijd nog aan door verpatsen mocht je een kat in de spreekwoordelijke zak gekocht hebben. :)

Ik heb die gast van die EMS 2 dagen geleden gemailed voor photo's maar ik heb niets gehoord.
Ik vertelde ook dat i de EMS zou willen ophalen ipv dat hij hem zou opsturen. niets gehoord.

strange..

ik zat er naast, had 1753 geboden, net voor tijd. de verkoper had ik trouwens niet gemaild, dat had ik later wel gezien. ik denk dat ik hem ook zou zijn gaan ophalen.
duur is het zeker niet.

Origineel geplaatst door Leo
ik zat er naast, had 1753 geboden, net voor tijd. de verkoper had ik trouwens niet gemaild, dat had ik later wel gezien. ik denk dat ik hem ook zou zijn gaan ophalen.
duur is het zeker niet.

eigenlijk zouden we een 'ik heb het object niet gewonnen' tread moeten maken
is altijd zo'n domper ....

btw de synthiaks track is wel erg lekker ...

Laatst gewijzigd:
Hallo Synthiaks,

Ik ben erg benieuwd naar de Synthi Demo die je een tijdje geleden in een Sytnhi AKS threat hebt geplaatst. Deze link werkt niet meer. Zou je nog een keer kunnen activeren? Ik ben erg benieuwd.

Hallo Matthijs,

Ga naar deze pagina en download of play dan de volgende nummers:

Docks: Synthi A en vocoder en effecten van de Triton

SynthiAks: Synthi A gestuurd door een Kenton pro2000 (demo van deze thread)

Radium: De eerste minuten meerdere sporen met de Synthi A aangesloten op een Ems Random voltage generator en later een sequence met de Ks

Back