Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fuse
Dus eigenlijk zijn deze best wel hoge prijzen gewoon gekomen door het overgehyped zijn?
Even losstaand van de uitmundende geluidskwaliteit natuurlijk.
Als ze al voor een paar honderd pieken verkocht werden.

Origineel geplaatst door fuse
Maar als je nu een Access Virus keyboard koopt en die goed zuurstofvrij inpakt is die over 50 jaar ook veel geld waard.

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Maar een dezer dagen kom ik nog met een voorstel, al sta ik erop dat sommige forumleden wel even door een vakkundige dierenarts moeten zijn 'geholpen'![]()

Dat was gewoon een reactie op een eerder berichtje, waarin de eerbaarheid van mijn rechterbeen bedreigd werdOrigineel geplaatst door Leo
Wat heeft dat te betekenen Wout? Toevallig ben ik vorig jaar geholpen, weliswaar niet door een dierenarts, ...

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik ben weer verliefd
Geweldig dit !
Mooi voorbeeld en zeer leuk stukje.Origineel geplaatst door synthiaks
Ik heb even een nummertje gemaakt met de Synthi dat op het einde na bijna geen bliepjes bevat

Mooi voorbeeld en zeer leuk stukje.
Gelijk maar even met de deur in huis vallen: aanstaande zomer is er weer in het Gemeentemuseum een tentoonstelling van de hoogtepunten uit de muziek collectie en de Puntney komt daarin ook te staan, ja, ja. Mag ik dit inbrengen als voorbeeld van het geluid? Er zullen wel weer CD players komen, dus die moeten gevuld.
Zaken als rechten ed graag even buiten het forum om.
Het is nog niet zeker, maar het lijkt mij een goed voorbeeld, al beslis ik daar niet alleen in.
Wout
(die het toch maar een magere synthesizer vindt![]()
Dat was gewoon een reactie op een eerder berichtje, waarin de eerbaarheid van mijn rechterbeen bedreigd werd
Wout
Origineel geplaatst door sunny pedaal
zou het kunnen dat ze nieuw voor zo'n 3500€ te koop zijn ?
http://www.ems-rehberg.de/Preisliste/preisliste.html
Origineel geplaatst door Catscan
Zeer interesant......kwijl
Ik heb hem vorige week ook een mailtje gestuurd no response..![]()
Origineel geplaatst door mono-poly
Nou synthiaks
Je word hardstikke bedankt me je demo
Ik ben besmet
En wil er heel snel ook 1 hebben
Not!!