Lexicon PCM91 voor Creamware SFP

FLOW

Ingeburgerd
Een nieuwe Reverb Plugin voor het scope fusion platform !!!.

Zat namelijk een beetje rond te neuzen op Planetz. en toen kwam ik deze tegen. een emulatie van de Lexicon PCM91 Reverberator. Er is nu ook een demo te krijgen. Heb hem al getest en klinkt zeer goed. kan hem natuurlijk niet vergelijken met de echte lexicon. Wat ik vooral goed vind is de interface. dit is weer eens een keer iets anders dan die van creamware.
Misschien brengt dit weer meer hoop voor de toekomst van het platform.

http://www.planetz.com/forums/viewtopic.php?topic=10961&forum=5&10

Greetz FLOW

Laatst gewijzigd:
ik dacht dat creamware toch failliet was ... althans heb ik gehoord van maurice steenbergen wie er een soort van bugtester was

He endonyx,

Wanneer heb je dat gehoord dan ? Trouwens de plug is ook niet van creamware zelf, maar van third-party-developer. Creamware zit geloof ik nog steeds in die insolvency fase. Er is in ieder geval nog steeds geen bericht dat creamware failliet zou zijn. De Site van Creamware is tenslotte nog steeds online. Alleen ik geloof dat de procedure waar ze nu in ziitten er voor zorgt dat ze nix mogen zeggen.
Als mensen over de situatie van Creamware meer info hebben, graag !

Greetz FLOW

flow :

ik onthoud me maar verder van een opmerking dan, heb het ook maar van 1 iemand gehoord
en wellicht dat hij niet goed had opgelet ofzo.

He Edonyx, maakt niet uit.

Er doen zich momenteel heelveel verhalen de ronde. De fase waarin Creamware is, is geloof ik juist bedoeld om een faillesement te voorkomen. verder weet ik ook niet zoveel. zolang er nog geen bericht is ga ik er gewoon vannuit dat ze nog in "business zijn"

Greetz FLOW

Back