Imminent Perversion

Knarruff

Ingeburgerd
Een electro-industrial trekkie. Waarschijnlijk m'n laatste puur computer-based track.

M'n net gekochte Korg z1 staat te popelen om mee te doen 8)

Luister

Alle feedback welkom ...

sorry hoor maar als ik de maker was van de synth die je hebt gebruik zou ik je het gebruik ervan verbieden. Dat ik echt HET lelijkste synthdeuntje die ooit gehoord heb

uberhaupt die hele synth gebruik in dat nummer.
je luistert te veel zooi vriend. Ga eens een weekendje naar een party met Cari Lekebush,Chrisitan Wunsh, Speedy J, Glenn Wilson en niet naar goth feesten met die post wumpscut troep :)

de ritme sectie is zeer okee by the way.

die " aaah" sample aan het begin is echt cool
zet em effe hier online - ik wil em ook gebruiken

ik vinnem heel T. Raumschmiere achtige klinken.
en dat mag je als compliment beschouwen. maar
dat synth geluidje mag idd wel ietsje minder extreem.
maar theeft ook wel zo zijn"karakter".

Bedankt voor de snelle reacties.

Lelijkste synth deuntje? Hoe bedoel je die precies. (sound, hoe ie in de mix zit, arrangement?) Of alles?
Enneeuh, heb je tips? Of helpt hier enkel afmaken nog :D

Dat je Wumpscutt zegt na het horen van 1 van mijn tracks vind ik dan weer een pluspunt ... ;) Net zoals die ritme sectie want die is in m'n andere tracks vaak ver te zoeken. Ben ik misschien toch weer een stapje verder ...

T-Raumschmiere vind ik trouwens zelf ook geweldig. Hoe krijgt ie zo'n vette punchy sound voor elkaar?

ja man - elk nummer moet je gewoon stapje voor stapje vooruitgang boeken - dingen als bijv front line assembly waren ook heus niet in een keer goed - als je veel demo's van van beginjaren van acts als fla of velvet acid christ luistert - was het gewoon pure shit. Je moet gewoon nummers blijven maken - en ze zullen langzaamaan beter en beter worden.

ik zou zeggen in jouw geval - de synths zijn erg overdone - je moet ze minder inzetten - less is more - ze zullen dan meer uitspringen in het geheel.

..of helemaal geen synths in jouw geval..:)

okee en nou hou ik op...

Vindt de synth die bij 0.38 begint ook niet zo mooi. Vervangen dat geluidje voor iets donkerders of zo. Dit geluid komt een beetje hardhouse achtig over past niet echt bij de rest.

;)

In het begin hoor ik een piano maar die klinkt nogal GM, die zou ik vervangen door .... een zelfgebrouwen electric piano op je Z1 natuurlijk. Wees maar gerust dat die een pak beter zal klinken. :D

Het begin met die stem vond ik best veelbelovend maar na een tijdje is het deuntje toch wel een beetje 'herkauwen'.

Trouwens, www.electrobel.be , ik dacht eerst... tjiens, die gasten van den elentriek, maken die ook muziek (www.electrabel.be) :D

"Wij zijn de manne die de gaz doen branne, de klinke repareren en de vrouwen ambeteren" uit te spreken op z'n Urbaans :D

TIP: leer zo snel mogelijk werken met die Z1 want wat je daar allemaal aan electrospul uithaalt...8~

hmm toen ik industrial-electro las had ik alles behalve een happy nummer verwacht... ik vind deze synth en melodie echt happy klinken en eerlijk gezegd word ik er niet blij van, in tegendeel zelfs.

komt het nu omdat ik een totaal andere verwachting had of...

de rest daarentegen vind ik wel weer leuk klinken maar kan ik niet 100% over oordelen omdat die synth er hele tijd overheen zit.... ik zou eens een duistere synth proberen te gebruiken ofzo...

maarja mijn kritiek is uiteraard louter persoonlijk en er zullen vast veel mensen zijn die dit wel lekker vinden...

gewoon blijven muziek maken he :-)

..of helemaal geen synths in jouw geval..

Zoiets kan je niet van me vragen vrees ik ... ;)
Zeg, geen zin om een ander nummer te proberen? Zelfde stijl weliswaar, dus misschien wel dezelfde opmerkingen, maar misschien minder synth?
Hoewel :D

Dit geluid komt een beetje hardhouse achtig over past niet echt bij de rest.

Zal ik zeker proberen te vervangen door een z1 geluid. Of eentje uit de Waldorf Pulse waarvoor ik zonet een koop heb gesloten. :biertje:
Synth nummer twee voor de nog te bouwen home studio.

In het begin hoor ik een piano maar die klinkt nogal GM,
Volgende week heb ik verlof genomen om de z1 te leren kennen ... Wees maar gerust dat een hoop nummers van me een nieuw jasje zullen krijgen wanneer ik geleerd heb het "beest" te temmen.

gewoon blijven muziek maken he

Wat had je gedacht?;)
Maar eerst de z1 dus ...

hm, ik vind het een beetje klinken als straat-draaiorgel muziek anno 2004.. :D

Attachments

• image301.jpg
    image301.jpg
    8,6 KB · Bekeken: 86
Back