ISPdeRuiter
Woestijnomroeper
!
!
!
ISPdeRuiter
!
!
ISPdeRuiter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en niet geschikt voor synthpop dingen.... 

Origineel geplaatst door Cycloop
Ik denk dat het feit dat er in middels zowel VA's als FM's als Romplers geopperd zijn al genoeg zegt.
Daarom nog wat vraagjes:
Kun je misschien wat titels van muziek geven van nummers waarvan je denkt'ja, zoiets wil ik ook maken.'
Hoe sta je tegenover Softsynths als die van Native Instruments?
Hoe sta je tegenover Propellerheads' Reason?
Hoe sta je tegenover Echte analoge bakken? (onderhoud en dergelijke)
Wat is belangrijker voor je geluid: authentiek of veelzijdig?
Wil je alles in een bak, of zijn controller + uitbreidingen ook goed?
Alleen thuisstudio of ook onderweg en live?
Wil je zelf geluiden programmeren of alleen voorgeprogrammeerde geluiden gebruiken?
Vind je een minitoetsenbord zoals die van de Microkorg storend?
Waar heb je al op of mee gespeeld en wat vond je er van?
Als ik ergens vrolijk van word! Verder hou ik ook erg van Vive la Fete, artiesten van Bunker Records, en DMX Krew niet te vergeten. Origineel geplaatst door mie
Nou er zijn wel veel titels van nummers die ik zou kunnen noemen maar het totpunt vind ik toch echt de muziek van Freezepop.Als ik ergens vrolijk van word! Verder hou ik ook erg van Vive la Fete, artiesten van Bunker Records, en DMX Krew niet te vergeten.
Ik heb gehoord dat artiesten van Bunker veel analoge troep gebruiken. Ook DX is erg geliefd.
Origineel geplaatst door justin
Als ik jouw was zou ik lekker voor een yamaha an1x gaan.
-Er zijn wel duizenden sounds te downloaden,zodat je al lekker kunt tweaken met andere sounds.
-Je kunt de sounds ERG makkelijk opslaan! of in je synth laden via de bijbehorende editor.
-Erg goed geluid en gaat lekker ver met mogelijkheden van wazige pads to supersaws,FM bells noem maar op.Erg veelzijdig!
-Redelijk aantal fx(15) hellemaal te tweaken en ze klinken erg goed.
-Lekker Masterkeyboard naar mijn mening.
-Erg goedkoop
-Duidelijke handleiding vast wel ergens te downloaden.
Topsynth gewoon! vooral als je weinig tot redelijk geld wilt uitgeven en waar voor je geld wil.

Origineel geplaatst door r.5
Dit is toch helemaal geen alles-in-een-bak :confused:
je kan er maar 2 virtueel analoge klanken tergelijk uithalen
met maximum 5 noten polyfonie, dacht ik.
En vergeet een drumlijntje maar helemaal hoor.
Heb je toevallig een An1x te koop?
Na het lezen van mie's 'requirements' hierboven,
ben ik nog meer overtuigd van mij aanbevelingen op de vorige pagina:
Ga gewoon voor een 16-part/32-stemmige rompler met 61 aanslaggevoelige toetsen
van bijvoorbeeld Korg, Roland of Yamaha. Voor enkele vb zie mijn update op de vorige pagina.

[poch-mode] Vertel dat tegen mijn Nord Modular die een dagelijkse portie Machinedrum te verwerken krijgt.Origineel geplaatst door technomauriesje
[ego-mode] Wedden dat ik een retensappige drumlijn uit mijn an1x krijg? [/ego-mode]
En zonder geintjes: (virtueel) analoog geproceste drumgeluidjes zijn juist de bom voor synthpop!![]()
[/poch-mode]