[MEETING] Ideetje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Slipperman

Rooibosje iemand?
Kreeg een leuk idee voor een meeting :) Ojk welliswaar niet DE meeting maar toch voor rotterdam, eindhoven en antwerpen wel leuk denk ik :)

rond een uur of 3 borrelle in de kroeg en daarna rond een uur of 6/ half 7 gaan wokken...

ik zou zeggen 28 februari... rond die koers... even kijken wie wanneer kan en bij wie het allemaal schikt en wat we uberhaupt van het idee vinden...

Het is dus gezelligheid en lullen. Geen grote meeting... wel eten :D

plaats is overigens Roosendaal...

brand maar los:)

als ik kan, en dat is waarschijnlijk, ben ik van de partij :) wokken is " goed"

dan betaal je eerst 18 euro en mag je je dan helemaal klem vreten aan wat je zelf uitzoek. lekker!

e gaat naar het buffet, je schept je rauwe vlees, groenten op j ebord, je kiest een saus uit (zoet zuur, ketjap, tausie, woksaus en nog wat anderen) en geeft het aan de kok. Die dondert het in de wok doet wat saus erbij zet het geheel in de hens met een steekvlam van heb ik jou daar en binnen 10 seconden heb jij al bordje gevuld en dat is zonder gekheid... het gaat echt super snel dat wokken... en het is heerlijk plus je kan zelf al je gerechten samenstellen...

Origineel geplaatst door 6 trak
en dat is in een rosevalley restaurant? ...ik dacht nl. eerst dat het bij slippah thuis was :D

haha nee heb er de apperatuur niet voor :) ma kan wel wokken op die manier maar goed moe je niet binnen thuis doen;)

maar idd tis gewoon restaurant hierzo. De wok van brabant heet het... kosten daarvoor zijn in het weekend 18 euro pp. wat inhoud dat je dus je voorgerecht heb en onbeperkt kan eten.
Toetje en drank niet inbegrepen al moet het wel lukken om een rondje los te peuteren ;) (g00kiejs onderelkaar ;))

Helaas. Ik ben dan op vakantie.. anders was ik er zeker bij! Goed idee!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back