Synth Meeting Zeeland

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
joepie

de meeting gaat door :)

dont worry Demian, de belgen zullen wel zorgen voor je :mega:

en quifster, Demian noemde net geen namen.. moet jij niet gaan beweren dat hij jou persoonlijk valselijk beschuldigd.
je had beter deze kwestie via PB opgelost ipv hier zo uit te smeren..
nuja, mijn onpartijdige mening dan.

je had het wel degelijk over mij, want je reactie was tegen ro9 gericht die aangegeven heeft dat die het niet eens was met hoe jij postte over mij, Waarnaar jij refereerde.
.
Quifster, doe nou zelf eens niet zo zielig, ik had het niet NIET over jou, maar ik ga niet weer iemand wat proberen uit zijn hoofd te praten, dat kost me echt TE VEEL tijd. Je bent net zo para als die ene kerel van de afgelopen 2 dagen.

Daarbij, ik heb genoeg van alle beschuldigingen van de afgelopen dagen en van ooit daarvoor. Niemand heeft iets kunnen bewijzen behalve dat ik een script had waarmee je de chat kon afluisteren wat ik echter niet zelf heb geschreven en waarmee ik zelf naar buiten ben getreden dat ik dat script had.

Verder ben ik ofcourse een pain in the ass, dat weten jullie, dat weet ik, dat weet iedereen. Dat is geen geheim ofzo.

Verder, ik heb geen zin meer om nog langer steeds door wie dan ook aangevallen te worden en van alles te worden beschuldigd iedere keer opnieuw.

Mag ik een slotje aanvragen voor deze thread, aanmeldingen en vragen kunnen dan verder via pb.

Bedankt,

demian

:okdan:

he gezellig :)
jammer dat ik niet kan overigens
of misschien toch, dan kom ik

ik ben ook een botte lul
en veel mensen vinden mij ook een domme klootzak
maar ik heb nooit dreig pb's of dergelijke
dit para gedoe is heel vermakelijk maar ongelooflijk onzinnig
als je je teveel identificeert met je internetimage ben zowiezo rijp voor de psych
het mooie is, er is dan een psych aanwezig op de meeting :okdan:

ik heb wel s pb's gehad om partij te kiezen voor het ene of andere kamp in net zo'n sneue rel als deze weer, daar pas ik voor.
dus pb's naar mij hebben geen zin wat dat betreft zeg ik bij deze :)

verder moeten alle haantjes even lekker hun trots aan de kant zetten en anderen niet deelgenoot maken van hun psychische problemen
veel plezier de 7e !
wie weet kom ik nog en dan neem ik ook wat mee (een echt wapen, zoals de TIDAL QUAD of zo..)

Luister, aangezien ik het allemaal niet goed kan doen, wat moet ik mee?

Zeggen jullie het dan maar. Moet er een enquete worden gehouden of de meeting moet door gaan?

Zeggen jullie het maar.. Zeg het maar.. zeg alles maar, zeg maar wat ik moet doen en hoe precies. Laat maar weten dan.

Ik weet het niet meer. Wel / Niet ? Niet / Wel??

Zeg het maar, ik doe het toch fout.

Wat verwachten jullie nou nog van me? Dat ik wel door ga, of niet? Excuses maak, aan de schandpaal ga? Mezelf ophef, terugtreed als lid, andere naam ga usen, opdonder, juist niet, of wel.. BLAAAAAT!!!!!!

Het is mij echt om het even nu. Ik weet het niet meer dus jullie mogen het zeggen nu. Gooi alles er maar uit. En HARD graag!!!!

en verder, wie wil komen is welkom, wie niet wil komen, komt lekker niet. Mij best.

En als nou niemand meer wil komen, dan is dat OOK BEST, want ik heb er geen ene vuk zin meer in. Hoewel ik graag wil, ik ben de aanvallen ZATTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!! :duivels:

Zo. en nu eerst een..

onee..

Maar dus, meeting gaat gewoon door, iedereen is welkom dus, graag een slotje, aanmeldingen via pb. Het wordt vast leuk.

Maar kappen met mij aanvallen, heb je met wat te zeggen, doe dat via pb of op de meeting. Iedereen weet nu hoe ik ben, het kan niet veel duidelijker zo denk ik. Hoop ik dat dat nu eindelijk is rechtgezet.

En nu, ga ik ECHT WEG..

:peukie:

:W

:mega:

je verwacht nu van mensen dat ze medelijden hebben met je, anders tik je dit stukje niet. sterker nog, je hoopt dat anderen je vertellen wat je moet doen, zodat je zelf geen verantwoordelijkheid hoeft te dragen.
het is allemaal niet zo erg, dus dat medelijden krijg je niet denk ik.
en als je voor dit geouwehoer al gene verantwoordelijkheid kan dragen..
je bent aan een dood paard aan het trekken, dat heb je toch wel door.
stop met dat zelfbeklag, verman je en alle problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon
lul jezelf nou gewoon niet verder dr in, dat is zonde. ook al voelt het misschien zo voor je, hou je in, tik je bericht een uur later, vreet je nie zo op, ontspan.

Luister, aangezien ik het allemaal niet goed kan doen, wat moet ik mee?

Zeggen jullie het dan maar. Moet er een enquete worden gehouden of de meeting moet door gaan?

Zeggen jullie het maar.. Zeg het maar.. zeg alles maar, zeg maar wat ik moet doen en hoe precies. Laat maar weten dan.

Ik weet het niet meer. Wel / Niet ? Niet / Wel??

Zeg het maar, ik doe het toch fout.

Wat verwachten jullie nou nog van me? Dat ik wel door ga, of niet? Excuses maak, aan de schandpaal ga? Mezelf ophef, terugtreed als lid, andere naam ga usen, opdonder, juist niet, of wel.. BLAAAAAT!!!!!!

Het is mij echt om het even nu. Ik weet het niet meer dus jullie mogen het zeggen nu. Gooi alles er maar uit. En HARD graag!!!!

en verder, wie wil komen is welkom, wie niet wil komen, komt lekker niet. Mij best.

En als nou niemand meer wil komen, dan is dat OOK BEST, want ik heb er geen ene vuk zin meer in. Hoewel ik graag wil, ik ben de aanvallen ZATTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!! :duivels:

Zo. en nu eerst een..

onee..

Ik kom iig niet dus da's zeker weer 1 gore klootzak minder. :D

Het blijft sympathiek van Demian om dit te organiseren ondanks alles. En ik weet wat het is om zo afgezeken te worden maar ik hoop dat hij niet zal meemaken dat hij ook van die dreigtelefoontjes gaat krijgen wat dat is echt niet leuk hoor. (Trouwens ook strafbaar.)

je verwacht nu van mensen dat ze medelijden hebben met je, anders tik je dit stukje niet. sterker nog, je hoopt dat anderen je vertellen wat je moet doen, zodat je zelf geen verantwoordelijkheid hoeft te dragen.
het is allemaal niet zo erg, dus dat medelijden krijg je niet denk ik.
en als je voor dit geouwehoer al gene verantwoordelijkheid kan dragen..
je bent aan een dood paard aan het trekken, dat heb je toch wel door.
stop met dat zelfbeklag, verman je en alle problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon
lul jezelf nou gewoon niet verder dr in, dat is zonde. ook al voelt het misschien zo voor je, hou je in, tik je bericht een uur later, vreet je nie zo op, ontspan.
.
Jo..

Ik was eigenlijk weg, maar goed.

Goeie tips allemaal. Ik hoef alleen echt geen medelijden hoor, ik wil alleen dat die achterlijke beschuldigingen en idiote paranoide ideeen van sommigen ontrend mij achterwege blijven. Maar zelfs als ik niets zeg, zoals gisteren, en iemand toch nog 3 pogingen onderneemt om mij aan te vallen oa krijg ik een laatste waarschuwing, en dat was de druppel.

Verder ga ik je tip gebruiken.

Bedankt, ik hoop dat het nu over is. Alles is wel gezegd denk ik nu.

:peace:

wat ik niet snap....

waarom ga je als forum iemand die iets voor je organiseerd zo behandelen

nou ken ik het hele verhaal niet maar ik vind dit toch echt zeer triest
vooral de gene die roepen dat demian niet zo moeilijk moet doen zouden eerst 2x na moeten denken voor ze zoiets typen

maar ja als er 1 wat zegt zijn er altijd een paar die graag mee willen doen
heb daar een naam voor maar die zal ik maar niet noemen
voor je het weet heb je een ban aan je broek hangen

echt waar dit heb ik nog nooit op een forum mee gemaakt
goeie reclame is het iig niet :erm:

en aan demian (al die laatste berichten komen vanuit de chat daar hits iedereen mekaar op
geef ze dus niet te veel aandacht is zonde van je tijd :) )

ik bemoei me er niet mee maar,

ik bemoei me er niet mee maar,

wat is er met die goede ouwe strafpunten gebeurt :eureka:

en kunnen hullie geen een topic onzinvrij houden?
ga ff een ander forum verneuken.

popcorn.gif

Bericht door een moderator:
Op verzoek van vele een slot erop.
De meeting gaat gewoon door. Meld je aan bij demian en kijk op zijn site wie er komt met welke gear.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back