Synth Meeting Zeeland

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

demian

Ojee
Hallo mensen,

Ik loop al een tijdje rond met het idee een meeting te organiseren voor synthesizer-liefhebbers uit oa de regio Zeeland en ik vroeg me af of hier animo voor is.

Ik kan me ook voorstellen dat voor mensen uit Belgie deze provincie ook wat makkelijker te bereiken is, dus ik wil ook die mensen vragen of zij er wat in zien.

Mijn bedoeling voor de meeting, het bij elkaar brengen van mensen uit Zeeland en omstreken en het hebben van een gezellige dag waarbij het mogelijk is om met wat interessante apparatuur te stoeien die door de bezoekers zelf wordt meegebracht. Ik breng in ieder geval mijn Synthi AKS mee als de meeting doorgaat en misschien heb ik nog wel wat leuks.

'T lijkt me het beste als alle apparatuur wordt beluisterd met zelf meegebrachte koptelefoons zodat we elkaar niet in de weg zitten.

Eventueel kunnen er misschien performances/demo's worden gehouden aan het eind van de avond, maar dat is afhankelijk van een beschikbare PA op de locatie.

Qua locatie, ik heb een geschikte ruimte op het oog in Goes, redelijk centraal gelegen in Zeeland, ook goed te bereiken vanuit Rotterdam, Brabant, Antwerpen, en Gent. Deze ruimte kan gehuurd worden voor de duur van 1 dag, er zijn 2 ruimtes waarin de meeting kan plaatsvinden, in een ruimte kan worden gerookt en gedronken, in de andere ruimte kunnen synthesizers komen te staan. Er is een soort van bar aanwezig en een mooie binnentuin waar we lekker kunnen zitten als het mooi weer is.

De te houden datum bij genoeg animo moet nog worden vastgesteld, maar mijn voorkeur gaat uit om dit te doen ergens in begin juni. Het is dan al redelijk lekker weer hoop ik en vakanties zijn voor de meesten dan nog niet begonnen.

Aan het huren van deze ruimte zijn wel kosten verbonden, maar deze zijn niet hoog, ik denk dat we met een toegangsprijs van rond de 4-5 euro (bij voldoende aanmeldingen) de kosten kunnen dekken.

Qua drinken, dit kan ik zelf verzorgen of laten verzorgen door een medewerker van de te huren ruimte, eventueel kan het zelf worden meegebracht maar ik weet niet of dat handig is voor iedereen dus hier zal ik later nog een beslissing over nemen, ook afhankelijk van de reacties hier.

Qua eten, hierover heb ik ook nog geen ideeen, natuurlijk kunnen er altijd pizza's of shoarma worden bezorgd, ook is het mogelijk om in Goes wat te gaan eten, alleen zal er dan een stukje gelopen moeten worden.

Qua aanmelden, dit is noodzakelijk om toegang te kunnen krijgen, maar eerst even polsen hoe het zit met de animo voor de meeting, aanmelden komt later dan.

Als mensen nog andere ideeen hebben hoor ik dat graag natuurlijk. :okdan:

Ik heb hier ALTIJD zin in!
Als ik niet op vakantie ben, dan ben ik in Zeeland!

(alhoewel, binnenkort ben ik op vakantie in Zeeland... maar das een ander verhaal)

Wat zal ik meenemen? Die witte CEM modular is misschien wel leuk.

Ik kom wel :)
.
Cool! :okdan:

Ik heb hier ALTIJD zin in!
Als ik niet op vakantie ben, dan ben ik in Zeeland!

(alhoewel, binnenkort ben ik op vakantie in Zeeland... maar das een ander verhaal)

Wat zal ik meenemen? Die witte CEM modular is misschien wel leuk.
.
Jo! Brabant ook al vertegenwoordigd! Een CEM modular klinkt erg goed! :okdan:

Goed plan man :okdan:

Ik ben zeker van de partij en mocht je nog hulp nodig hebben met regelen etc dan hoor ik het wel.
.
Top dat je ook komt, ik zal je deze week even een pb-je sturen als ik wat meer weet over de locatie, bedankt alvast voor het aanbod! :okdan:

Gezellig:)
.
Ro9 ook van de partij..! :okdan:

Voor hen die willen komen, laat weten wat je aan synths wilt meenemen, dan kan ik rekening houden met de stroomvoorziening en kunnen de bezoekers van de meeting daar ook weer rekening mee houden met hun selectie.
Ik hoor verder graag of er nog meer animo is, ik hoop op minimaal 15 a 20 bezoekers ( meer = beter ) anders is de locatie die ik nu op het oog heb misschien een beetje te ruim en zal ik naar wat anders uitkijken. Woensdag ga ik kijken op de betreffende locatie of deze inderdaad geschikt blijkt te zijn, ik breng daar nog verslag over uit. :)

Als 't in 't weekend is, kom ik misschien ook wel ff langs. :)

lijkt me ook cool alleen zit ik een beetje met vervoer vanwege omgeving alkmaar... top idee !

is er op deze locatie de mogelijkheid om "zonder koptelefoon" naar de synth te luisteren en evt zelfs nog iets live te doen?

Ik kan evt. een klein PA setje voor het live gebeuren meenemen (SA 2x 15" basskast, 2x 4512 midkast en voor het hoog 2x hoorns). Het hoeft niet hard te klinken maar wel goed ;) Mn versterkers staan in Zierikzee in te spelen na een goede servicebeurt, en das weer niet zover van Goes vandaan. Als ik dan tog die kant op rij sla ik 2 vliegen in 1 klap ;)

Qua voorkeur voor datum: Liefst eerste zaterdag of zondag van een nieuwe maand! :okdan:

Gear om misschien mee te nemen:
Syndrum Quad en TR626 of 707 om te triggeren...
Ik heb geen kleine mixer dus mn koptelefoon gaat dan zeker mee :D

Als 't in 't weekend is, kom ik misschien ook wel ff langs. :)
.
Cool! De meeting gaat zeker in het weekend plaats vinden.

lijkt me ook cool alleen zit ik een beetje met vervoer vanwege omgeving alkmaar... top idee !
.
Dat is inderdaad een eindje, misschien kan je met iemand meerijden?

is er op deze locatie de mogelijkheid om "zonder koptelefoon" naar de synth te luisteren en evt zelfs nog iets live te doen?
.
Die mogelijkheid wil ik wel bieden, er is op de betreffende locatie wel versterking etc aanwezig (er is een oefenruimte voor een band) maar ik weet niet of we daar gebruik van mogen maken, dit ga ik van de week proberen te regelen in ieder geval, anders zijn er misschien wel andere oplossingen te verzinnen.

Ik kan evt. een klein PA setje voor het live gebeuren meenemen (SA 2x 15" basskast, 2x 4512 midkast en voor het hoog 2x hoorns). Het hoeft niet hard te klinken maar wel goed ;) Mn versterkers staan in Zierikzee in te spelen na een goede servicebeurt, en das weer niet zover van Goes vandaan. Als ik dan tog die kant op rij sla ik 2 vliegen in 1 klap ;)

Qua voorkeur voor datum: Liefst eerste zaterdag of zondag van een nieuwe maand! :okdan:

Gear om misschien mee te nemen:
Syndrum Quad en TR626 of 707 om te triggeren...
Ik heb geen kleine mixer dus mn koptelefoon gaat dan zeker mee :D
.
Hee super! Bedankt voor het aanbod alvast, ik ga eerst kijken of het nodig is maar ik zal het in mijn achterhoofd houden.
Eerste zaterdag van de maand juni dus, ga ik proberen rekening mee te houden. :)

Na woensdag weet ik meer over wat de faciliteiten zijn die we mogen gebruiken. Als er nog meer animo is, laat het horen! :okdan:

hoe zit het met bereikbaarheid met het OV? 8o)
.
Het is ca 750 meter of 10 minuutjes lopen van het station Goes als deze locatie hem worden gaat, of anders kan je met de bus vanaf station Goes, dan is het 2 minuten rijden. Als je met de auto komt, dan is parkeren in ieder geval geen probleem en is tevens gratis.

In het centrum van Goes is dat juist wel weer een probleem en zal er ook gelopen of gebussed moeten worden, en je betaalt je blauw voor een auto die je toch niet kwijt raakt. Vandaar dat ik aan de achterkant van het station een geschikte ruimte heb gevonden, voor kenners van de regio, vlakbij de watertoren dus.

Ik ben ook wel van de psartij als het lukt met mijn werk.
.
Mono ook van de partiji! :okdan:

schiet me te binnen;
de treinen rijden vanaf volgende week een maand lang niet
dus dan met de bus
of :yamaha: of :walker:
.
Ja maar de meeting is over 2 en een halve maand ongeveer, dus dat gaat wel lukken. ;)

Is er nog meer animo ? Uit Belgie ook misschien? Wil minimaal 15-20 mensen hebben horen roepen dat ze er zin in hebben anders mot ik een kleinere ruimte zoeken.. :)

Lijkt het je wat, laat het nu weten, aanmelden komt later pas, wacht daar niet op in ieder geval! :biertje:

ehh mn versterkers staan in Vlissingen niet in Zierikzee :(
Goes ligt dan weer meer op de terugweg voor me :P

o ja kheb nog mn eerste mixer nog (Inkel MX996 ofzoiets, 8 kanaals) die ik mee kan nemen..... alleen heb ik vrijwel geen jack - tulp kabels meer .. als iemand 5 of 6jack - tulp kabeltjes kan meenemen en ik die weer ff kan lenen tijdens de meeting dan komt het helemaal goed! :okdan:

evt. gear die ik meeneem:
- Phonic P8a monitors of m'n koptelefoon :)
- TB303
- TR808
- (modulaire) MC202 (te gebruiken als sync splitter)
- TR707 (sync master + ind. outputs voor de Syndrum)
- Syndrum Quad (heb m zelf tot nu toe nog steeds niet getest :()

Instand ACID... nu nog een DAT recorder of port. harddisk recorder voor de opname en latere release van synthforum meeting 001 :P

Zijn er tafels en stroomverlengkabels beschikbaar of moet je zelf een boot opbouwen?

Laatst gewijzigd:
Coooooool , hier stond ik nou op te wachten........
Ik heb hier wel zin in en kan eventueel een aantal mensen meenemen vanuit Alphen en omstreken of onderweg naar het feest.
Ik heb een bus waar aardig wat materiaal in kan dus mocht iemand iets leuks willen meenemen kan ik het evt. meenemen.
Wel even afspreken over tijden van komst en vertrek.

Het is trouwens voor mij wel een aardig eindje rijden 1 1/2 uur minimaal.

Let wel dit is onder voorbehoud otw afhankelijk van de dag en tijdstip.

Ik hoor graag wanneer het zich af mag spelen.

Goed initiatief :okdan: , zo leer je niet alleen namen maar ook mensen kennen.

Vraag trouwens aan dealers of leveranciers of ze iets nieuws willen tonen tijdens deze bijeenkomst voor promoting of zoiets...:D

Attachments

• rp.png
    rp.png
    123,5 KB · Bekeken: 207
ehh mn versterkers staan in Vlissingen niet in Zierikzee :(
Goes ligt dan weer meer op de terugweg voor me :P

o ja kheb nog mn eerste mixer nog (Inkel MX996 ofzoiets, 8 kanaals) die ik mee kan nemen..... alleen heb ik vrijwel geen jack - tulp kabels meer .. als iemand 5 of 6jack - tulp kabeltjes kan meenemen en ik die weer ff kan lenen tijdens de meeting dan komt het helemaal goed! :okdan:

evt. gear die ik meeneem:
- Phonic P8a monitors of m'n koptelefoon :)
- TB303
- TR808
- (modulaire) MC202 (te gebruiken als sync splitter)
- TR707 (sync master + ind. outputs voor de Syndrum)
- Syndrum Quad (heb m zelf tot nu toe nog steeds niet getest :()

Instand ACID... nu nog een DAT recorder of port. harddisk recorder voor de opname en latere release van synthforum meeting 001 :P

Zijn er tafels en stroomverlengkabels beschikbaar of moet je zelf een boot opbouwen?
.
Die versterkers zou ik evt wel mee kunnen nemen. Laat het maar weten! Ik heb ook nog twee 18" 500 watt subs staan, maar dan moet ik wel ff vervoer regelen wil ik die meenemen. Die passen niet in me seatje. En wellicht ook een beetje overkilll :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back