Gratis tips van ome fuse

fuse

Gepokt en gemazeld
Nu al een midlife crisis? Nee joh, gebrek aan caffeine. ;)

Maar even een paar leuke tips voor VSTi fanaten.

GRATIS!

Een no-budget Solina? (nu hoor ik een paar mensen in zichzelf denken, wat de n**k is een solina nou weer)

De Cheeze machine van Big tick

http://bigtick.pastnotecut.org

Oftewel lekker vette wazige strings om van die lekkere vintage sound te krijgen. Enne hij doet het ook in z'n eentje zonder dus ( die kl*te cubase)

Of een rex player met een resonant filter?

http://www.bitshiftaudio.com

Voor die mensen die Reason niet blieven en toch willen rex'en zonder een samplert. Ideal om loops te knippen en omschuiven of voor luie donders om snel een kit op te knippen en te gebruiken (als je van die foute Akai CD's heb waar een kit als een grote sample hebt en te lui bent om in stukkie te knippen). Het kan allemaal! Gratis!

Dit zijn idd leuke tips! ;)

Als je nou bij de laatste kijkt worden er ook een aantal links gegeven waar je Rex-files kan downloaden. Een van die link verwijst naar www.pocketfuel.com, hier wordt elke week een aantal nieuwe rex files ter download aangeboden. Als je je registreerd kan je een archief van 12 weken downloaden, echter niet eerder geplaatste files. Is zeker de moeite waard!

LO-FI,

1000 maal dank voor die destroy-FX, ik kende ze nog niet...
ze klinken idd erg WARPy!

Ja, vet hè?
Rijkdom moet je delen ofzo. Laten we alle echt goeie gratis plugs in deze thread zetten.

goed idee!

ken echter niet zo 1-2-3 coole gratis plugz!!
ga wel ff zoeke..

(ik ga vanavond lekker in Warp-mode)

Te gek! Mooi dat deze plugins nog gratis én legaal zijn ook!

Nu kan ik Air met Aphex Twin laten samensmelten.

Ik moet nog wel even kijken voor welk nummer ik ze kan gebruiken...Maar het zal ongetwijfeld weer een hele andere kant op gaan dan al mijn vorige nummers!

Origineel geplaatst door h3retic
hier staan ook nog spulletjes die voor nixxx zijn :)

http://www.buzzmachines.com

-TR-

Maar dan moet je wel met BUZZ werken, want dit is niet bruikbaar icm Cubase. ;)

Jammer dat het zovaak vast slaat en dat VST fx en instruments er niet lekker mee werken.

well... I tried ;)

mwaaaaaaaah ik wilde ook graag hippe spulletjes aanbieden :confused:

Origineel geplaatst door h3retic
mwaaaaaaaah ik wilde ook graag hippe spulletjes aanbieden :confused:

Sorry, ik zal je niet meer kwetsen ;{

Origineel geplaatst door krz

Sorry, ik zal je niet meer kwetsen ;{

:p gheheheh

*starts dramatic intro tune*
OOIT!! ja OOIT!!!! zal ook ik een fatsoenlijke link plaatsen... *grin* tot dan... uhm... buzzmachines dan maar *stops tune*

Buzz werkt probleemloos met al mijn VSTi's...zelfs Reaktor doet het tegenwoordig gewoon.

Er is een update geweest van de VST host. Sindsdien werkt het prima eigenlijk.

Hier staan ook altijd wel nieuwe dingen, wordt snel geupload. DE community voor VSTi's: www.kvr-vst.com Maar die kennen jullie allemaal allang :)

Back