GRATIS pakket VST synths/drummachines

ano150122

Gedeactiveerd account
Ik geloofde het eerst zelf niet, maar het is toch echt waar..
Een pakket met allerhande emulaties van analoge synths die nog eens erg goed klinken!
emulaties van een micromoog, arp oddysey, een mellotron, solina string ensemble, oberheim ob2 , juno en 2 geweldige retro Jarre achtige drumboxjes... en nog een paar synths...
Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar .. gratis dus.
Ik ben zelf geen synth edit fan, maar was toch nieuwsgierig, en blij toe...
Als deze synths in synthedit gemaakt zijn zijn het de beste die ik ken, sommigen klinken echt geweldig. Ik ben de hele avond in een soort dr. Who achtige jaren 70 science fiction realm wezen zweven zeg maar.

het hele pakket is hier te downloaden, het is grondig op virii gecheckt ( niet alleen door mij ) en het werkt te gek. ( ik garandeer niks natuurlijk:D )

http://www.vstcafe.com/

Dit is een pakket met alle dll's erin.

ik was eerst sceptisch, voel je vrij om dat ook te zijn, maar als je van oude analoge synths houdt maar je hebt er geen geld voor dan is dit wel een geweldig alternatief.
Voor zover ik heb begrepen heeft de maker geprobeerd een bedrijfje op te starten om ze te verkopen, maar liep tegen zoveel bureaucratische muren aan dat ie het als donationware aanbiedt. Of dit waar is weet ik niet, maar als het payware zou zijn zou ik er een aantal zeker op mn verlanglijstje hebben staan.
Sterker nog: ik had bijna Largo gekocht, maar voorlopig ben ik wel weer even geamuseerd met deze pareltjes...
Ik kan het nog steeds niet geloven.. gratis... pff wat een wereld :D
Ik hou van internet!!:halleluja:dubbel::okdan:

Laatst gewijzigd:
en waar haal je de info vandaan dat 't gratis is dan?

iedereen kan toch alles op filefactory zetten?

kmoest ff 2x lezen maar is dus een zelf gemaakt synth edit map met synth clones
[synth edit das nie soo licht toch voor p3/4???]

kwou ook al zeggen ...gratis
torrents das pas gratis
magje hier niet over praten ,..
komt de fiod aan je deur
:kroon:

en waar haal je de info vandaan dat 't gratis is dan?

KVRAudio en http://rekkerd.org/elektrostudio-releases-analog-pack/

Het verhaal achter deze set is dat er ooit eens een programmeur was die z'n plugjes wilde verkopen maar op onprettige wijze in aanraking kwam met de wetgeving in Polen w.b.t. eigen bedrijf, en nadat 'ie tot in z'n nek in de papieren zat had 'ie schijnbaar iets van "tja, pech gehad", dus zijn ze toen in de openbaarheid gekomen.

kwou ook al zeggen ...gratis
torrents das pas gratis
magje hier niet over praten ,..
komt de fiod aan je deur
:kroon:

Ik moet bij jou ook wel eens 2 x lezen:D

Is het dan niet netter om naar de officiele site te linken ipv naar een filefactory zip waar alle readme's, credits en stand-oline versies uitgehaald zijn?

Ja daar heb je gelijk in , maar tot vanmiddag heb ik niet ontdekt waar ze origineel stonden, ik zal mn link aanpassen, bedankt voor de heads up.

ah ok dan :)

inderdaad een linkje naar 't originele verhaal was wat netter geweest
dan zag 't er in elk geval wat legaler uit

Ja daar heb je gelijk in , maar tot vanmiddag heb ik niet ontdekt waar ze origineel stonden, ik zal mn link aanpassen, bedankt voor de heads up.

Op de orginele site staat niet meer de complete download. Wel enkele instrumenten. Tenminste ik kan ze niet vinden!

Hij schrijft dan ook op zijn site: "Download: Update2: due to some bugs (although, I didn't experience any), I contacted with an author and we decided to temporary remove the link. Sorry folks but this one loudness bug seemed pretty critical."

Op de orginele site staat niet meer de complete download. Wel enkele instrumenten. Tenminste ik kan ze niet vinden!

Hij schrijft dan ook op zijn site: "Download: Update2: due to some bugs (although, I didn't experience any), I contacted with an author and we decided to temporary remove the link. Sorry folks but this one loudness bug seemed pretty critical."

Hmm ik zie het nu ook , de meeste synths staan er niet bij op het moment,
Hopen dat ze gratis blijven , ik hou het in de gaten en als ze er weer staan post ik het wel...

nog even dit ik wist het ook niet. http://bedroomproducers.wordpress.c...ins-currently-unavailable-under-construction/

geduld dus voor de rest v/d synths!

Laatst gewijzigd:
waarom is synthedit zwaar op een pentium 3/4 dan? ...ligt er maar net aan hoe en wat...
Ik moet bij jou ook wel eens 2 x lezen:D
ik mag altijd 3x lezen van R-ond... daarom is het ook zo'n toffee gast...

Waar is die download link gebleven ? op je nieuwe link kan ik ze niet vinden, dankjewel alvast :D

Back