GRATIS pakket VST synths/drummachines

thx voor de tip, man-T.

In ieder geval: hou die vst's mooi bij. Je weet maar nooit dat ze uiteindelijk toch niet worden gereleased. Dan kan jij ze alsnog met ons sharen.

Trouwens: een brick wall limiter erachter hangen en die loudness bug is plots niet meer zo critical hoor. Volgens mij gaan ze dat trouwens als fix toepassen.

Laatst gewijzigd:
Wat heb ik gezegd, VST Cafe stopt er voor onbepaalde duur mee ! :stupid
Bye bye Electrostudio plugins =(

T-man, zou je die vst's niet ff willen uploaden per zip-file aub ? :halleluja

Wat heb ik gezegd, VST Cafe stopt er voor onbepaalde duur mee ! :stupid
Bye bye Electrostudio plugins =(

Ik zag gisteren op VST Café dat er nog wel updates van 2 synths te downloaden waren: Esline V1.0.1 en Rhythmus V1.0.2.

Bedankt voor de tip man-T 8) Ik heb ze net even geprobeerd en het lijkt op een goeie catch :mega:

Daar was ik weer, vakantietje tussendoor moet kunnen:)

Ik plaats gewoon de link waar ik het heb gedownload, een andere manier zie ik even niet, het zijn alleen de dll's er zit verder niets bij.
Ik zag ook dat het vst cafe stopt ofzo.. nou ja hopende dat ik hiermee niet iets fout doe, ( en anders hoor ik het wel van onze moderators denk ik )
is hier de link

http://www.filefactory.com/file/agh85f6/n/Polish_VSTiszip_zip

Ik zeg er nog bij dat ik ze redelijk veel gebruik in FLstudio en renoise, maar ik heb die loudness bug nooit gehoord.

Op kvr waren wel mensen die wat hadden gehad, dus knal er een limiter achter voor de zekerheid idd.
En ik verwacht wel dat iedereen die er tevreden mee is wel een donatie doet :) ( niet aan mij maar aan de schrijver van de software natuurlijk)
Link volgt nog... nu bedtijd...

veel plezier

die vst's zijn van een behoorlijke kwaliteit, men had ze als bundle best wel commercieel kunnen releasen. Had de developer nog een website, dan zou ik een dollar of 10 donaten. Vstcafe donaten vind ik niet geheel correct.

Heb er ook nog geen problemen mee gehad.

die vst's zijn van een behoorlijke kwaliteit, men had ze als bundle best wel commercieel kunnen releasen. Had de developer nog een website, dan zou ik een dollar of 10 donaten. Vstcafe donaten vind ik niet geheel correct.

Heb er ook nog geen problemen mee gehad.

nee dat bedoelde ik ook..:)

Goed nieuws van Elektrostudio:
3 aug '09: I hope that a few details to resolve ambiguities.
I fixed all my plugs. I guess:)
Tomorrow will be available on http://www.elektrostudio.ovh.org/index2.php?go=1

My instruments are and will be free.

Because new official version still does not exist, I decided to fix some of the key errors
and share my instruments again.
Bugs like "loudness", problems with GUI, arp, sync, and many other are fixed.
I think that now the whole package is safer for hardware, and should work better.
Now you can download new 10VSTi AnalogPack only from here.
Please do not use first version (2.51) of my plugs. The new instruments are safer.
Do not download AnalogPack from other locations.
Do not share my plugs from other locations.
Because the whole package is completely rebuilt, are possible some problems with compatibility.

All my new instruments are signed as Elektrostudio Original.

OMG! Die Ocet drumcomputer is geweldig!
mmm die vond ik nu juist helemaal niet zo geweldig met z'n (simpele) awkward sounds...

welke ik iig wel grappig vond was Odsay en Tapeotronic...
allemaal voorzien van smeuige eye-candy, dat dan weer wel... tsja... :D

Laatst gewijzigd:
mmm die vond ik nu juist helemaal niet zo geweldig met z'n (simpele) awkward sounds...
:D

Dat vind ik nou juist zo mooi ervan. (ik neem aan dat je ontdekt hebt dat je de geluiden ook helemaal kunt aanpassen? )

Idd is die melotron erg mooi en mijn persoonlijke favorieten zijn de Eminent en dat drumdoosje (minipops emulatie).

En dat allemaal voor nop! Waar vind je dat nog? (o ja, hier natuurlijk :D )

Hoe kan ik deze plugins afspelen op een iMac? Ik had xhost gevonden maar dat werkt niet goed volgens mij, of zou dat het gewoon moeten doen?? Sorry voor de noob vraag maar ik zit hier met iemand die graag die pluggies wilt proberen.

Bootcamp gebruiken en alles in Windows doen, ben ik bang, of Parallels aanzwengelen.

Goed nieuws inderdaad, sneller dan verwacht ook ...
Ik wil ook nog benadrukken in derdaad de elektrostudio link te gebruiken om te downloaden, ik wil de andere links uit vorige posts verwijderen maar kan niet editen..??

Nou ja, veel plezier in ieder geval, er zitten juweeltjes tussen...

hier nogmaals de enige echte elektrostudio link, ik zie nog geen mogelijkheid daar om te doneren , mischien komt dat nog..

http://www.elektrostudio.ovh.org/index2.php?go=1

Back