vangelis studio athene

VanHeckis

Vintage Garbage
deze foto had ik nog niet eerder gezien en ik wel eigenlijk wel weten wat voor instrumenten hier allemaal staan:

van links naar rechts herken ik zo'n zyklus midi performance doosje, een dx7 en emulator naast elkaar (maar wat staat daar nou onder?), dan een dx7II (?), een prophet 10, 1 stuks cs80, jupiter 8 en dan weet ik het eigenlijk niet meer.

wie weet meer?

foto te vinden op

http://elsew.com/data/sndst1_b.jpg

dank.

Klopt Emulator II, dacht ook nog een Roland KB 1000 te zien...

en toen was er licht...

Attachments

• dddd.jpg
    dddd.jpg
    115,3 KB · Bekeken: 129
Waar staat die Jupiter 8? Ik zie hem niet hoor.

Ik zie:

DX7
Prophet 10
CS80
???

Links
Emulator
DX5
RD1000

Rechts
Juno 106
???
???

is de bovenste aan de rechterkant een juno106? ik dacht dat dat een jupiter8 was, maar ik weet dat eigenlijk ook niet. vandaar deze vraag.

hoe krijg ik deze draad naar een andere rubriek want hij staat hier helemaal verkeerd trouwens.

Attachments

• emu.jpg
    emu.jpg
    15,1 KB · Bekeken: 136
nee. dat is links.

die juno 106 (ik dacht jupiter8) is de bovenste rechts.

en dat grote keyboard onder de emulator, is dat een RD1000 of een KB1000 of wat?

die wil ik wel hebben.
en de rest ook. en dan wil ik dat iemand een foto van mij maakt terwijl ik een appel eet.

Die grote Roland links (voor JohhnyB: rechts) is toch een MKB 1000 ;-)

Ik kan me herinneren eens op TV een stukje te hebben gezien toen vangelis
in een studio zat, hij was toen ook met een Emulator II maar dan met
meer korg spul en een rij aan pedalen waar hij een beetje mee zat te rommelen..

Naast die Emu Sp12 staat iets wat lijkt op een Yamaha drumdoosje en die staat weer op het Zyklus MIDI Performance System.

Edit: En ik zie nét dat Digimod me voor was ;)

De DX aan de linkerkant heeft 5 octaven: dus geen DX5 maar een DX7. Had het door het perspectief verkeerd ingeschat. SORRY. Ik ga, samen met JohnnyB wel in therapie...

Back