melodie nabouwen in midi ?

Je zou zoiets als Melodyne kunnen proberen, maar meestal zijn de geluiden te vaag om herkend te worden als je ze uit een nummer haalt.

Du Baunsmasturs gaan voor du hit?

Origineel geplaatst door bikkel
Je zou zoiets als Melodyne kunnen proberen, maar meestal zijn de geluiden te vaag om herkend te worden als je ze uit een nummer haalt.

Du Baunsmasturs gaan voor du hit?

wie weet, demos zijn vorige week verstuurd, maar we hebben hele vette ideeen dus moeten we ff wat aankutten, wordt ieder geval zwaar oke !

Ik moet sinds kort voor 'n klant ringtones maken; dan krijg ik 'n mp3tje en dan moet ik daar 'n midifile van maken. De enige manier die ik ken om dat goed te doen is op het gehoor. Mp3 importeren in Cubase, tempo aanpassen & loopen, en dan meespelen met Neon (want die klinkt precies als 'n telefoon!).

Das een goeie site. Pas wel op dat je je niet inschrijft op die stomme nieuwsbrief. Je komt er nooit meer van af. Wat je ook doet, hij blijft komen.

-- HanzZ

Origineel geplaatst door HanzZ
Das een goeie site. Pas wel op dat je je niet inschrijft op die stomme nieuwsbrief. Je komt er nooit meer van af. Wat je ook doet, hij blijft komen.

-- HanzZ

Daar hebben ze hotmail voor uitgevonden :)

Origineel geplaatst door HanzZ

-- HanzZ

Of doe "Block Sender" in je mailprog. Ik heb outlook Express en daar kun je dat iig mee

Ik gebruik wave goodbye. Gevonden op hitsquad.com Werkt best goed maar het is even puzzellen. Ik heb de work in progress tape van mama geript. Zaten hele goeie stukken in die ze nooit hebben gebruikt. Doe ik dus nu wel.

Back