adapterstekkertjes gezocht

koediman

--<{(OoO)}>--
ik zoek 2 adapterstekkertjes die in moogerfoogers passen... deze hebben net een afwijkende maat van de stekkertjes die bij mijn adapters zitten.

het systeem werkt als volgt... het stekkertje past op twee pinnetjes die uit het stekkerhoudertje aan het eind van het adaptersnoertje komen.
ik heb leo hierover gesproken en hij liet weten dat de maat 5,5 x 2,1 behoort te zijn (bij mij staan er geen cijfers op de stekkertjes). leo heeft er nog eentje over... ik heb er twee nodig, dus wie helpt me uit de brand?

alvast bedankt!

heb ik idd aan gedacht, maar is toch een beetje bruut, niet?

nog ff wat meer info... de stekkertjes moeten dikker zijn als degene die standaard bij m'n hape-adapters zijn meegeleverd (groter gat en dikkere buitenkant).

wil ook graag wat leuks in ruil geven ofzo, het sukt echt immens dat de stekkertjes er steeds uitfloepen als je wat gaat ompluggen in de buurt ervan, dus; help me uit de brand aub!!! :kroon:

heb je niet een fotootje?

hier op werk is een vent die echt de meest vage electronische dingetjes heeft (heel veel oud spul) maar dan moet je effe een fotootje hebben denk ik..
Wie weet heeft ie het nog liggen ergens

nee... foto heb ik niet (ook geen toestel), maar in dit geval is het zowiezo moeilijk, want ten eerste zien die stekkertjes op een foto er allemaal hetzelfde uit en ten tweede heb ik dus het stekkertje wat ik wil hebben niet in huis ;)

het is dus een doodnormaal stekkertje dat op een plugje met twee pinnetjes moet worden gedrukt (ik denk dat dat een wijdverbreid systeem is), niet een esoterisch oud stekkertje ofzo, gewoon eentje die een maatje groter is als welke ik nu gebruik.

maar iig bedankt voor het meedenken arv!

edit: ik lees net deze thread nog es terug en de opmerking die ik maakte over dat het stekkertje een groter gat moet hebben klopt niet... gat is normaal, buitenkant moet dikker wezen!

Die zitten soms toch bij een universele adapter? Ik denk dat ik ze dan nog wel over heb. Als je tenminste niet die ene nodig hebt die ik wel gebruik...

Back