nieuwe SIR versie!!!!!

olafmol

[EXPANSIONS]
ok mensen, er is een nieuwe update van SIR uit! joepie!

www.knufinke.de/sir/

preview4.gif

nieuwe dingen:

- the latency got reduced to 8960 samples
- the new paramter "stretch" allows you to change the length of the impuls response via up/downsampling
- the reverse button
- you can adjust the EQ with softer curve
- the memory consumption has been reduced
- the fileselecter remembers now the position of the current loaded waveform
- the "dynamic CPU consumption" allows you to free up unused CPU capacity
- "+12dB button" allows you to add 12db to your wet-signal
a more respactable interface design
- many bugfixes and some smaller improvements ...
...and it's still free!

Olaf

oh cool ..

ben benieuwd hoeveel efficienter die is geworden ...

8960 samples .... hoe reken je dit om naar milisecondes ?!

Origineel geplaatst door endonyx
8960 samples .... hoe reken je dit om naar milisecondes ?!

Q: I need to know how to calc. the amount millisec.?

A: It depends entirely on the samplerate you use: ms = ( Samples / SampleRate ) * 1000

Wauw,..die SIR is VET man.Zeer goede plugin! :halleluja

Laatst gewijzigd:
Ik heb de SIR vergeleken met m'n powercore kaart.
Het is dat Natural verb erg goed is en de gebruikelijke parameters heeft om te stellen anders had ik hem weggedaan...

Megaverb (van de powercore card) haalt sowiezo de kwaliteit van de SIR niet. Het is bij de SIR misschien jammer dat je min of meer de reverb moet gebruiken zoals hij 'gesampeld' is maar daarmee heb je wel een kwalitatief hoogstaande reverbtool in huis en hij is nog gratis ook!
Als er maar genoeg lui zijn die de impulsen van hun dure apparaten op het net gooien dan heb je dadelijk zoveel sampelpresets, dan heb je de gebruikelijke parameters niet meer nodig! Het enige wat je moet doen is dan door je presets lopen (wat overigens erg gemakkelijk gaat en zichzelf direct laat horen) totdat je de reverb tegenkomt die je voor jouw doel kunt gebruiken. Moet wel zeggen dat het wel errug veel presets moeten worden wil je niet meer iets te tweaken hebben maar ala, ze zijn een aardig eind op weg.

Eén ieder die dit nog niet gedaan heeft, ik zou dat ding maar snel downloaden voordat het echt een commercieel succes gaat worden en er kanken voor betaald moeten worden!:)

gr. Tom

Back