hoe houd je je studio stofvrij?

Origineel geplaatst door justin
:yamaha:

Zo jij pakt het helemaal grondig aan.
Wanneer ik dat ding los zou laten op mijn apparatuur, zal ik voor een jaar een andere hobby moeten zoeken, gezien de droogtijd. :D

:D

oke ff serieus :D Ik neem aan dat je een stofzuiger thuis hebt. Koop gewoon bij de electronica handel zon hulpstukje met een zacht borstelje eraan. 1 x in de week of 2weken is genoeg.:okdan: En vraag je buurvrouw of ze een keer in de week je studio nat wil afnemen tegen een lichte betaling.

Origineel geplaatst door justin
:D

oke ff serieus :D Ik neem aan dat je een stofzuiger thuis hebt. Koop gewoon bij de electronica handel zon hulpstukje met een zacht borstelje eraan. 1 x in de week of 2weken in genoeg.:okdan:

gezien de hoogte van mn equipement denk ik dat t dan toch sneller gaat met een doekje ,

maar goed, er zit dus niks anders op, maar denk wel dat ik extra stofkappen ga kopen, heb die nu alleen voor mn synth

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
gezien de hoogte van mn equipement denk ik dat t dan toch sneller gaat met een doekje ,

maar goed, er zit dus niks anders op, maar denk wel dat ik extra stofkappen ga kopen, heb die nu alleen voor mn synth

Staat het zo hoog dan? Het werkt wel met zo n borsteltje,en het beschadigt niet.

Stofzuiger met zacht borsteltje. Stofhoezen van kunststof ben ik niet zo gek op, maken de boel zo statisch en dat trekt weer extra stof aan . . .

Attachments

• flin5.gif
    flin5.gif
    13,4 KB · Bekeken: 94
Origineel geplaatst door Poc
Die gasten hebben idd prima stofhoezen. En maken ze desgewenst precies op maat, heb ik gemerkt.
Bedankt voor de tip, Cisco.

Zijn er nog plaatsen waar je stofhoezen op maat kunt laten maken? Bv. In Belgïë :D

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
ah nee, ben gewoon een student die een hoop te doen heeft en bijzonder lui als t op dat soort dingen aankomt...

ben meer op zoek naar de "slimme" en niet-arbeidsintensieve oplossing :D

Overstappen op software? Dan hoef je alleen maar je computer schoon te maken

-C-

Origineel geplaatst door Poc
Die gasten hebben idd prima stofhoezen. En maken ze desgewenst precies op maat, heb ik gemerkt.
Bedankt voor de tip, Cisco.

Op maat maken doen ze niet meer. Althans, dat mailde ze mij als antwoord op een tekening van een hoes die ze niet begrepen. Nou sorry... zelfs een blinde had het begrepen.

Ze maken/maakten mooie hoezen voor weinûg.

Origineel geplaatst door D-mike-E
Op maat maken doen ze niet meer. Althans, dat mailde ze mij als antwoord op een tekening van een hoes die ze niet begrepen. Nou sorry... zelfs een blinde had het begrepen.

Ze maken/maakten mooie hoezen voor weinûg.

Eind november hebben ze voor mij nog een hoesje gemaakt voor mijn Samson-mixertje. Ze kenden het model niet, en belden daarover. Na wat uitleg over de telefoon hebben ze er een keurig hoesje voor gemaakt.

Misschien had jij net de pech dat er een dove naar had gekeken ;)

behang je muren met double-face (nl = 2 zijdige kleefband) zo blijft het stof er gewoon tegen hangen

:erm:

Origineel geplaatst door JazzMann
behang je muren met double-face (nl = 2 zijdige kleefband) zo blijft het stof er gewoon tegen hangen

:erm:

:dubbel: :D

idd stofzuiger met een hulpstuk , en doek over je spul zal ik zeker niet doen
omdat daar ook stof in zit.

de luchtreinigingsinstallatie op mijn airco, werkt ook super!

was vrij prijzig, maar noodzakelijk, stof allergie :S

maar een goede luchtreiniger is al voor weinig te krijgen, zijn echt goeien bij, eentje met electrostaten is het beste!

Origineel geplaatst door agressor
de luchtreinigingsinstallatie op mijn airco, werkt ook super!

was vrij prijzig, maar noodzakelijk, stof allergie :S

maar een goede luchtreiniger is al voor weinig te krijgen, zijn echt goeien bij, eentje met electrostaten is het beste!

klopt een airco kun je ook gebruiken als luchtreiniging , een beetje airco heeft
meedere filters om de boel schoon te houden..

Origineel geplaatst door Burp
Ha leuke thread! :dubbel:
Wat ik doe is dat ik (bijna elke nacht;) ) slaap in mijn 'studio' in de hoop zelf een boel stof te happen en zodoende mijn spul te vrijwaren... totnogtoe hap ik nog te weinig trouwens!

-Jan
ik heb een kanarie geïnstalleerd, hoogrendement stofhapper stond in de reclame! wel, dat beestje blijft maar happen, maar t stof gaat niet weg hoor... misschien een groter model proberen, een koe ofzo!:D

Back