Origineel geplaatst door justin
![]()
Zo jij pakt het helemaal grondig aan.
Wanneer ik dat ding los zou laten op mijn apparatuur, zal ik voor een jaar een andere hobby moeten zoeken, gezien de droogtijd.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door justin
![]()

Ik neem aan dat je een stofzuiger thuis hebt. Koop gewoon bij de electronica handel zon hulpstukje met een zacht borstelje eraan. 1 x in de week of 2weken is genoeg.Origineel geplaatst door justin
oke ff serieusIk neem aan dat je een stofzuiger thuis hebt. Koop gewoon bij de electronica handel zon hulpstukje met een zacht borstelje eraan. 1 x in de week of 2weken in genoeg.
![]()
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
gezien de hoogte van mn equipement denk ik dat t dan toch sneller gaat met een doekje ,
maar goed, er zit dus niks anders op, maar denk wel dat ik extra stofkappen ga kopen, heb die nu alleen voor mn synth
Origineel geplaatst door Poc
Die gasten hebben idd prima stofhoezen. En maken ze desgewenst precies op maat, heb ik gemerkt.
Bedankt voor de tip, Cisco.

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Zijn er nog plaatsen waar je stofhoezen op maat kunt laten maken? Bv. In Belgïë![]()

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
ah nee, ben gewoon een student die een hoop te doen heeft en bijzonder lui als t op dat soort dingen aankomt...
ben meer op zoek naar de "slimme" en niet-arbeidsintensieve oplossing![]()

Origineel geplaatst door Poc
Die gasten hebben idd prima stofhoezen. En maken ze desgewenst precies op maat, heb ik gemerkt.
Bedankt voor de tip, Cisco.
Origineel geplaatst door D-mike-E
Op maat maken doen ze niet meer. Althans, dat mailde ze mij als antwoord op een tekening van een hoes die ze niet begrepen. Nou sorry... zelfs een blinde had het begrepen.
Ze maken/maakten mooie hoezen voor weinûg.

Origineel geplaatst door JazzMann
behang je muren met double-face (nl = 2 zijdige kleefband) zo blijft het stof er gewoon tegen hangen
![]()

Origineel geplaatst door agressor
de luchtreinigingsinstallatie op mijn airco, werkt ook super!
was vrij prijzig, maar noodzakelijk, stof allergie :S
maar een goede luchtreiniger is al voor weinig te krijgen, zijn echt goeien bij, eentje met electrostaten is het beste!
) slaap in mijn 'studio' in de hoop zelf een boel stof te happen en zodoende mijn spul te vrijwaren... totnogtoe hap ik nog te weinig trouwens!ik heb een kanarie geïnstalleerd, hoogrendement stofhapper stond in de reclame! wel, dat beestje blijft maar happen, maar t stof gaat niet weg hoor... misschien een groter model proberen, een koe ofzo!Origineel geplaatst door Burp
Ha leuke thread!![]()
Wat ik doe is dat ik (bijna elke nacht) slaap in mijn 'studio' in de hoop zelf een boel stof te happen en zodoende mijn spul te vrijwaren... totnogtoe hap ik nog te weinig trouwens!
-Jan