the red eye
Ouwe rot
Ha!
ik krijg de hele tijd schokken van mijn apparatuur. Ik weet niet waar het aan ligt, maar elke vijf minuten krijg ik wel een vonk van een van mijn apparaten, of zelfs van de klink van de deur naar mijn studio. Superirritant. Heeft iemand hier ervaring mee/ een opplossing voor??? Ik bedoel, electric boogie is te gek, maar na een tijdje wil je ook wel weer eens muziek maken
Voor zover ik weet heb ik alles goed aangesloten, alleen heb ik in de studio geen geaard stopcontact; dat heb ik alleen in de douche, en om daar nou m'n synths neer te zetten.....
ik krijg de hele tijd schokken van mijn apparatuur. Ik weet niet waar het aan ligt, maar elke vijf minuten krijg ik wel een vonk van een van mijn apparaten, of zelfs van de klink van de deur naar mijn studio. Superirritant. Heeft iemand hier ervaring mee/ een opplossing voor??? Ik bedoel, electric boogie is te gek, maar na een tijdje wil je ook wel weer eens muziek maken

Voor zover ik weet heb ik alles goed aangesloten, alleen heb ik in de studio geen geaard stopcontact; dat heb ik alleen in de douche, en om daar nou m'n synths neer te zetten.....

Toen ik laatst ging stofzuigen kreeg ik steeds echt harde tikken van de zuigstang, en alleen in mijn studio, maar daar ligt ook andere vloerbedekking dan in de rest van mijn huis, dus nu ontlaad ik de stang telkens ergens aan voor ik hem vastpak, maar dan slaat de vonk al op meer dan een centimeter afstand over. Behoorlijk spanningsverschil dus. Maar het vreemde is dat ik het pas sinds een paar maanden heb en de laatste tijd steeds erger, terwijl ik hier al anderhalf jaar mijn studio heb..
) Volstrekt ongevaarlijk en erg handig. Apparaat ter grootte van schoenendoos. Gewoon neerzetten en af en toe bijvullen. Slaat zelf aan als 't nodig is. Wel 't duurst.