sureshotstudio
Stamgast
ik weet niet of het al gezegd is maar koperen waterleidingen en radiatoren staan altijd in verbinding met aarde dus kun je dat gebruiken om je apparatuur mee te aarden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, het is al gezegdOrigineel geplaatst door sureshotstudio
ik weet niet of het al gezegd is maar koperen waterleidingen en radiatoren staan altijd in verbinding met aarde dus kun je dat gebruiken om je apparatuur mee te aarden.

Origineel geplaatst door the red eye
het zou inderdaad de droge lucht kunnen zijn, want koud winterweer in combinatie met centrale verwarming maakt de lucht hier aardig droog. Hmm. Luchtbevochtiger?? wat moet ik me daarbij voorstellen, een bak water op de vensterbank (recht achter mijn rack)?

Wat kan het leven toch mooi zijn op het forum

Origineel geplaatst door Hanz
...Gelukkig hebben alle nieuwe huizen (vanaf iets van '98 geloof ik) in NL dat door het hele gebouw, maar ja, niet iedereen woont in zo'n nieuw huis. Omdat ik de centrale-verwarming truc, of nog erger de waterleiding (vind ik écht onverantwoord) niet wilde toepassen werkte ik in mijn vorige flatje maar zonder aarde. Het alternatief: de electricien de boel opnieuw laten bedraden òf een verlengsnoer trekken vanuit de badkamer (heeft altijd randaarde, tenzij je in een vooroorlogs huis woont).
Origineel geplaatst door Niel
Paar jaar terug, ivm dringende noodzaak, zelf een ijzeren buis + draad buiten de grond in geslagen, werkte ook prima (hopen dat het niet ging onweren)