Yamaha AN200 vs DX 200 vs PLG-150 AN vs PLG150 DX vs MicroModular

Tja, dan kan je 'm toch net zogoed 2e hands kopen?
Mijn ervaring bij winkels: koop er niets dat niet nieuw-uit-doos komt.
Tenzij er een héle dikke korting aan hangt.

Reden: als je iets bij een particulier koopt is er (meestal) wel liefdevol mee omgegaan.
(uitzonderingen daargelaten, maar dat heb je gauw genoeg in de gaten)
Bij de winkel heeft Jan-en-allemaal er met z'n vette tengels aangezeten, incl. de geijkte hoeveelheid Neanderthalers die maar 1 doel in het leven lijken te hebben: SLOPEN DIE HANDEL!

(excuus aan de beschaafde Neanderthalers op dit forum :D)

Net zoiets als de demo-voiture bij de auto dealer:
Wie scheurt daar niet mee weg op een koude motor, om vervolgens even de redline aan te tikken?
My point exactly!

Oh, en on-topic: de bediening van de '200 bakkies is natuurlijk vrijwel identiek.
Dus als de bediening van de AN je bevalt, kan je praktisch meteen overweg met de DX...
(qua sequencer, performance dingetjes, live-EG, effecten etc.)

Laatst gewijzigd:
Hanz, psies!

maar ik ga eerst nog even bij verpuy kijken, heb je die DX nog? wellicht kom ik daarna dan nog bij jou kijken :D

DX is er nog, maar niet zo lang meer... :D
Maar voor 475 Euro ('n schappelijke & marktconforme prijs, lees ik net hierzo) ben je van harte welkom ;)

hey dj-d prime,
ik heb ook een dx200 waar ik eerlijk gezegd minder mee doe dan me lief is. ik heb em daarom voor 250 euro aangeboden op muziek.2ehands.nl dussss,
het geluid is zonder meer bijzonder, maar ik weet het niet zo goed te gebruiken in mijn tracks; het wordt al snel heel spacey.

caspar,ik had je al en pb-tje gestuurd, maar kennelijk heb je die nog niet gelezen,

ik zou graag ns bij je langskomen?

Back