dragon16

Wat vinden jullie d'rvan?
Geen reactie zegt natuurlijk ook heel wat.

Nou ja, de mix is wel OK. :)

dit is wel cool. ik mis alleen nog wat beats eigelijk. en dan heb ik het niet
over iets ingewikkeled. gewoon iets simpel zodat de aandacht naar de melodie
gaat omdat die wel heel leuk zijn. maar zo vind ik hem ook goed.:okdan:

vrolijk is het in iig. Ik vraag me alleen af op welke doelgroep je mikt met zo'n nummer.

Leuk deuntje, mooie geluiden. Lastig om hier echt iets zinnigs over te zeggen (no offence meant!). Je zou dit kunnen gebruiken als een soort van interlude zoals Jarre nog wel eens doet (toch?)...

Lekker, weer eens wat anders! Wat misschien iets in deze track zou toevoegen is wat meer modulatie op de lage toon die er doorheen zit. Bijvoorbeeld door een LFO te koppelen aan de resonatie, en die middels een langlopende sinus te moduleren Je hebt ervoor gekozen om geen drums of bas toe te voegen. Om het lage klankenspectrum boeiend te houden zou ik (ja, smaak is persoonlijk) de lage klank gebruiken om de track spannend te houden.

Soms doet het me denken aan de eerste twee albums van JMJ qua klankkleur (zeker in het begin). Naarmate de tijd vordert, gebruik je andere geluiden. Het klinkt opgewekt, zeker omwille van de portamento die hier en daar op de melodie zit.

Je wil het stuk variëren door er steeds wat meer geluiden bij te zetten, een baslijntje dat er op den duur bij komt spelen, wat tussenmeldiëen enz. Je creëert inderdaad wel afwisseling, maar ik vrees dat dit niet genoeg is. Het lijkt me een beetje te langdradig ... maar da's dan ook maar m'n eigen mening voor wat die waard is, natuurlijk ;)

Samenvattend: een leuk dingetje dat jammer genoeg net iets te lang duurt :okdan:

:doei:

Back