Music Messe Frankfurt 2004

shortwave

Vintage lid
In het kader van de verbroedering onderling :D.....

.... leek het mij een leuk idee om met een groep leden van het forum gezamelijk naar de Messe in Frankfurt te gaan.

Music Messe Frankfurt - 31 maart t/m 3 april

Ik zit te denken aan zaterdag 3 april, omdat dan waarschijnlijk de meesten wel kunnen. En daar Frankfurt niet direct om de hoek ligt is een gezameliijk bezoek ook handig m.b.t. vervoer.

Dus... is er animo?

Was al bezig om daar in de buurt een hotel te regelen zodat niet op 1 dag 10 uur in de auto hoeft te zitten.

Maar binnen een straal van 50km kun je het wel vergeten.
Daarbuiten kun je redelijk makkelijk een hotelletje voor rond de 50 euri een kamertje vinden.

Ja dus. ;)

Volgens de laatste berichten is de Messe alleen op zondag nog toegankelijk voor algemeen publiek en is de zaterdag bij de handelsbeurs getrokken. De volgende Musik Messe (2005) is trouwens niet meer in Frankfurt, maar in St-Petersburg :-)
Vraag me niet waarom...

Wout

Waar kun je dat checken of dat echt zo is Wout?

Beetje lullig als je d'r niet in mag zaterdag.

note to self: rolletje mentos kopen :D

Origineel geplaatst door fuse
Waar kun je dat checken of dat echt zo is Wout?

HIER MISSCHIEN?

Hieruit maak ik op dat de Messe zaterdag wel geopend is voor het publiek (i.t.t. ook de zondag):

At the suggestion of the Dachverband Musikwirtschaft und Veranstaltungstechnik (DVMV; Association for the Music Business and Event Technology), the Exhibitor Advisory Board and Messe Frankfurt GmbH decided to shorten the Frankfurt Musikmesse in its 25th year to 4 days for the first time in 2004 (31 March – 3 April), and, in doing so, to close the doors on the Saturday of the public weekend instead of the Sunday.

Laatst gewijzigd:
De Zondag is dus weggevallen voor het publiek.
Alleen de zaterdag is nog mogelijk.
Het zal dan echt poepie druk zijn, en is dan misschien niet eens leuk om rond te lopen.
2x zoveel mensen!

Inderdaad, ik heb het verkeerd in m'n agenda staan :-)
Gelukkig nog op tijd ontdekt, dankzij deze thread.
De zaterdag is wel toegankelijk, maar de zondag is afgevallen.
Of het druk wordt?
Dat zal de bedoeling van de organisatie wel zijn.
Tot voor de regressie kon je iedere dag over de hoofden lopen
en zaterdag en zondag waren niet te doen.
Het bezoekers aantal loopt behoorlijk terug.
Waarschijnlijk ook de reden, dat onder dezelfde naam, de beurs gaat verhuizen.
Ik heb de beurs zien krimpen...

Wout
(Die op de donderdag gaat :) )

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Wout
(Die op de donderdag gaat :) )

Haha, jij wil natuurlijk nu reeds weten welke toestellen er over een jaartje of 20 bij jou in het museum kunnen belanden :D

Ik snap d'r weinig van hoor.

Ze gaan naar St Petersburg omdat het aantal bezoekers terug loopt?
Eens kijken of er een of andere Basic Air op St Petersburg vliegt vanuit Eindhoven Airport. ;)

Maar zaterdag wordt dus poepiedruk?
Gezellig toch? (not)

Public Visitors (03.04.2004)
(10 a.m. - 6 p.m.)
day ticket (at ticket office): €19,-
day ticket, students (at ticket office): €10,-
day ticket, children 6-12 years (at ticket office): €6,-
family ticket (up to 2 adults, 3 children) (at ticket office): €21,-
group ticket - a piece (for groups from 25 persons up) (at ticket office): €10,-

Wel saai dat 't maar 1 dag voor 't 'normale' publiek is..

Ik heb ondanks dat alles nog steeds mega-veel interesse in zaterdag... is het met openbaar vervoer te doen of niet?

Je kan met de trein naar frankfurt messe, hij stopt er echt letterlijk in.

Volgens mij wordt er in 2005 gewoon nog een extra MM in St. Petersburg gehouden, net zoals er vorig jaar ook 1 in Shanghai is was. Kan me niet voorstellen dat ze willen verhuizen...

Wat betreft de bezoekersdagen: je kan gewoon gaan op elke dag die je wil. Kwestie van even aanmelden als artiest, studioeigenaar oid. Even visitekaartje laten maken is ook erg handig dat is zo'n beetje het enige waar ze om vragen.

Origineel geplaatst door The Q
Wat betreft de bezoekersdagen: je kan gewoon gaan op elke dag die je wil. Kwestie van even aanmelden als artiest, studioeigenaar oid. Even visitekaartje laten maken is ook erg handig dat is zo'n beetje het enige waar ze om vragen.

In dat geval wil ik wel voorstellen OF vrijdag te gaan OF zaterdag met een groep.... meeste stemmen gelden

Origineel geplaatst door The Q
Volgens mij wordt er in 2005 gewoon nog een extra MM in St. Petersburg gehouden, net zoals er vorig jaar ook 1 in Shanghai is was. Kan me niet voorstellen dat ze willen verhuizen...

Inderdaad is St-Petersburg maar om de twee jaar...
Maar normaal staat 2005 al aangekondigd op de site en deze keer nog niets!

Wel, we wachten maar af :)

En eigenlijk gaan we alleen maar om in 'Der lamme Esel' HAKSE te gaan eten, tenminste, ik niet, want ik ben vegetari-er...
Moet je echt eens doen, in zo'n Duits eethuisje, met van die lange tafels met houten banken!

Wout
(muzikant, studio-eigenaar)

Helaas organiseert Music Store Köln geen busreis meer. Ik heb trouwens even gekeken: tickets voor de ICE naar Frankfurt vanuit Kaldenkirchen (da's dan hier weer in de buurt) kosten een nette 120 euro voor een retourtje :(.

Ik ga vanmiddag even onderhandelen over een mogelijke "handmatige" trip. Ik wil er echt supergraag naartoe, en 4 man relaxed carpoolen met goede afspraken scheelt weer mooi in de kosten :).

mmm. zoals ik het lees kunnen "we" alleen op zaterdag terecht? is er een mogelijkheid voor zondag of maandag, aangezien ik niet op zaterdag of vrijdag kan?
of kan ik het schudden?

Lees de thread nou even door, dan heb je je antwoord.

als ik de thread doorlees lees ik dat we alleen maar op vrijdag en zaterdag terecht kunnen als publiek!
wat ik bedoel te zeggen is,

heeft er misschien iemand een muziekzaak of wat dan ook die WEL op maandag heen mag, en wat extra kaarten zou kunnen regelen voor synthforum leden?

Back