WAAT?! Apres Ski meuk maken in zo'n studio ??!!

Origineel geplaatst door CoolRunning
Bwahahaha!

Ik wilde gewoon ff weten hoe dit allemaal in elkaar stak, en dus ging ik ff
hier naar toe....

Als je zelf daar zelf nou ook ff naar toe gaat, dan heb je voor de verandering
zelf ook eens wat bijgeleerd :D

Mvg.

CoolRunning

Geloof me...
Ik WIL dat gewoon niet weten....... ;)

Origineel geplaatst door gemmetje
Geloof me...
Ik WIL dat gewoon niet weten....... ;)
Geloof mij.. er is niets mis met feestdj maarten. :)

Origineel geplaatst door CoolRunning
Dat is dus Jodi Studio in Ede.

Jodi is een afkorting van John Dirne, iemand die erg bekend
is in het "party-muziek"-circuit in Nederland. Hij is dus ook
de producent van deze (en nog een heleboel andere)
mafkezen.

Mvg.

CoolRunning

Ede, dat is op steenworp afstand.. wie heeft en nog een bakwagen naast t huis staan? :duivels:

Origineel geplaatst door ProtoHuman
dit moet wel gehuurd zijn.
JP 8080
Nord rack
Emu modules
VEEL samplers
airbase
MS2000
Hele lading Focusrite Red range

denk je nu echt dat je dat met apres ski nodig hebt, of zelfs maar bij elkaar kan verdienen? Dan ga ik ook apres ski maken....

Dit is allemaal van John Digre idd. (zit/zat ook op dit forum), heb ik nog m`n Virus C aan verkocht. Man ik keek m`n ogen uit toen ik in die studio van hem kwam: Virus A,B Nord 1,2,3 en nog veel meer zooi. Completen Pro Tools set met alerelei ytoeters en bellen, had ook nog een aparte ruimte om op tenemen en nog een kamer voor video clips.

Vroeg ik wat maak je daar nou mee, was bezig met dat nummer van Toeter op m`n waterscooter, tss met zo`n studio.:stupid

Die John Dirne kwam vorig jaar hier eens langs om een JD-800 te kopen. Nam ook maar gelijk een van mijn 909's mee. Hij was geloof ik net 20 en kwam hier in een leuke BMW 325 cabrio aangescheurd. Hij had in een week tijd al iets van 30 analoge bakken door heel Nederland bij elkaar gekocht. Later hoorde ik van hem dat ie inmiddels 5 909's had. In elke studio eentje. Nee, die heeft het aardig voor elkaar die jongen.

Origineel geplaatst door omiel
Die John Dirne kwam vorig jaar hier eens langs om een JD-800 te kopen. Nam ook maar gelijk een van mijn 909's mee. Hij was geloof ik net 20 en kwam hier in een leuke BMW 325 cabrio aangescheurd. Hij had in een week tijd al iets van 30 analoge bakken door heel Nederland bij elkaar gekocht. Later hoorde ik van hem dat ie inmiddels 5 909's had. In elke studio eentje. Nee, die heeft het aardig voor elkaar die jongen.

30 analoge bakken. mmmmmm raar dat ie dan nog met jp8000 ms2000 en nordlead werkt?
O wacht effe daar zitten natuurlijk de hit presets in :D

Gaan we nu met z'n allen zeiken op die kerel omdat hij wat succes heeft gehad.

Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten en met commercie mag je je brood verdienen.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Gaan we nu met z'n allen zeiken op die kerel omdat hij wat succes heeft gehad.

Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten en met commercie mag je je brood verdienen.

Helemaal niet hoor & dat maken wij hier allemaal uit.

Die pet past ons allemaal,
ISPdeRuiter

Niet mijn smaak muziek, maar hij is wèl slim (commercieel gezien).

Mooie studio, opzich.

op zich wel..

Alleen jammer dat GELD INNEN het altijd weer wint van creativiteit, originaliteit en muzikaliteit!!!! :duivels:

Re: WAAT?! Apres Ski meuk maken in zo'n studio ??!!

Origineel geplaatst door Bass
Dan maak je Apres Skihut Meuk......,

in zo'n studio!! ! :duivels: :Klik voor foto
zo erg is dat toch niet?
er zijn ook 'mensen' die het duurste van het duurste aanschaffen er er geen zak mee doen... alleen maar voor de spielerei...

Zal me eerlijk gezegd jeuken waar het is mee verdiend.
Ik gun het hem of hun allemaal. Jullie ook. En ook mij.

En als je daar problemen mee hebt?
Kijk es naar je eige.

Nou ja dat van die 5 909's hebben is natuurlijk wel fout. Want je kan ze nooit allemaal tegelijkertijd gebruiken. De hebbert dattie d'r rondloopt.

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Godverdomme die rechtse heef tietuh! :P

:duivels:
Zo!

Dank je dat je je gevoel met ons wil delen...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Zo!

Dank je dat je je gevoel met ons wil delen...

hij kijkt altijd KRO maar goed ;)

ach tja je moet toch wat :) Als je alleen maar daar naar gaat kijken... Niets gewend zullen we maar zeggen toch;)

Ik ben het volledig 6track eens. Je kunt een studio vol met de vetste spullen hebben staan, als je geen verstand hebt van het spul, dan zul je er nog niet veel uithalen (alhoewel het wel makkelijker wordt, of moeilijker als je TEVEEL spul hebt staan).

Mijn motto is gewoon het beste halen uit het spul dat je hebt staan, dat dwingt je om creativer te worden met je spullen...

Met een studio als deze wat debiele apres-ski liedjes maken... Tja, als ik wist dat ik er geld mee ging verdienen, deed ik dat ook, hoor. Maar ik vindt het zonde en diep treurig... Maar dat komt waarschijnlijk ook doordat ik apres-ski DIEP-DIEP-HEEL ERG DIEP treurig vindt!!!

OEPS! Zag net dat het al een ERG oude thread is... Maar moest even mijn mening over apres-ski kwijt!!! :bekdicht: :( :(

Origineel geplaatst door fuse
Zal me eerlijk gezegd jeuken waar het is mee verdiend.
Ik gun het hem of hun allemaal. Jullie ook. En ook mij.

En als je daar problemen mee hebt?
Kijk es naar je eige.

Nou ja dat van die 5 909's hebben is natuurlijk wel fout. Want je kan ze nooit allemaal tegelijkertijd gebruiken. De hebbert dattie d'r rondloopt.

volledig mee eens :okdan:

greets

Ach dei gast is wel een slimpkikker alleen niet slim denk ik dan om zoveel apparatuur te kopen, maar ja, t is bizar te denken dat je zoveel spul gebruikt om die muziek te maken. Maar ja het scoort dus ik geef hem geen ongelijk, en simpel is het niet vindt ik hoor, misschien heb ik ook wel van die muziek gemaakt *D ga toch eens zoeken in mijn cubase archief.

maar hoe dan ook het is simpele muziek maar je moet dan ook een simpele ziel hebben denk ik dan maar.

En ach wat dacht je van beter goed gejat dan slecht bedacht, kan je ook aardig wat mee verdienen.

Back