Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

, ach ook iets van 400 euro, hiermee kun je hele complexe beats maken omdat je op elke beat alle parameters van elk van de 3 stemmen kunt varieren. en daardoor lijkt het of je heel veel meer stemmen hebt dan drie! en de sequencer is ff wennen in het begin, maar daarna maak je in no time een heel eigen geluid neerzetten, met retestrakken geluiden.Origineel geplaatst door ProtoHuman
je butget was toch ong 2500 pleuro? Bij feedback heb je de A6 voor 2699,-. nou, die laatste 200 zijn toch nog wel ergens vandaan te halen?
Origineel geplaatst door r.5
... zou ik je een hardware sampler aanraden.
Enkele suggesties die je tweedehands wel voor rond de 1250€ zou moeten kunnen scoren:
Yamaha Rm1x + Akai S5000
Yamaha Qy700 + Emu E5000
De overige 1250€ zou ik steken in een (bij voorkeur nieuw) on-Behringers,
goed klinkend, stevig gebouwd, 16 kanaals, analoog mengpaneel zoals bvb:
Allen&Heath WZ 16:2 Dx
Mackie 1642 VLZ Pro
Deze setup geeft je direkt een goede basis die je zowel
in je bestaande studio setup kan integreren (dankzij de sampler
hoef je immers je oude nummers/klanken en softsynths niet weg te gooien)
als in live omstandigheden van meer dan volledige setup
(sequencer/sampler/synth/mixer) voorziet.

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Dit is een schoolvoorbeeld van een juiste visie met veel inzicht.

Je haalt me de woorden uit de mond sKeLeTvM.Het lijkt mij idd minder interessant om 2500 euro uit te geven aan 1 synth als je maar 2500 euro hebt.
...
Immers, de topmodellen bieden de volledige klanksynthese die je op nagenoeg alle synths terugvind. Met dat grote voordeel dat jij bepaalt welk de golfvormen zijn waarmee je synthsounds maakt. On top zijn de meeste betere modellen nog 64 of 128 stemmig...what ya want more ? Als je goed zoekt vind je ook nog eens CD-roms die bulken van de synthsounds.

Origineel geplaatst door Fatar
Met zoiets steel je iig de show
![]()