iemand die kan doordringen tot het blad MusicMaker.

JohnnyBusca

rocket scientist
ola!

Ik ben al maanden aan het proberen music maker te bereiken. Ongelooflijk. Kent iemand mensen daar persoonlijk? Ik zou graag contact met ze willen krijgen. Misschien iemand van de redactie hier op het forum?

Origineel geplaatst door kGk
Waarom wil je dan in contact komen met ze?
Omdat ze al jaren het blad naar mijn oud adres sturen.. Ook rekeningen....

Gezellige boel daar.

10 jaar geleden heb ik Music Maker opgezegd, dat moest toen 3 maanden voordat het abonnement afliep.

Wellicht dat je tegenwoordig een aangetekende brief moet sturen, exact 4.71 maanden van te voren, inclusief een bloedmonster van jezelf en het geboortecertificaat van je betovergrootmoeder om te kunnen opzeggen;)

Helaas helaas. Musicmaker is van hetzelfde concern alswaar ik mijn vakbladen van krijg. Toevallig een familielid die ook een abbo heeft lopen? In mijn geval hield het in dat ik maanden niets kreeg, dan belanden mijn bladen bij m'n zus in Londen en dan weer niet. Rekeningen van m'n zus kwamen bij mij en andersom. Iedere keer maar bellen en bellen... Excuses, het komt goed hoor... Not! Ben er meer dan een jaar mee wezen telefoneren dus vrees het ergste voor je.
Wel één vreemd feit... M'n musicmaker kwam altijd op tijd op hetzelfde adres en werd ook nog eens met 1 brief opgezegd, vlekkeloos.

Heel wat anders dan een gsmabbo afzeggen van Ben waarna ik een allerhande deurwaardersbrieven kreeg. Dus toch een wijze raad. Doe alle belangrijke post aangetekend of met ontvangstbevestiging. 6 Opzegbrieven zullen je niet verder helpen als je ze met een normale postzegel verstuurd.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Helaas helaas. Musicmaker is van hetzelfde concern alswaar ik mijn vakbladen van krijg. Toevallig een familielid die ook een abbo heeft lopen? In mijn geval hield het in dat ik maanden niets kreeg, dan belanden mijn bladen bij m'n zus in Londen en dan weer niet. Rekeningen van m'n zus kwamen bij mij en andersom. Iedere keer maar bellen en bellen... Excuses, het komt goed hoor... Not! Ben er meer dan een jaar mee wezen telefoneren dus vrees het ergste voor je.
Wel één vreemd feit... M'n musicmaker kwam altijd op tijd op hetzelfde adres en werd ook nog eens met 1 brief opgezegd, vlekkeloos.

Heel wat anders dan een gsmabbo afzeggen van Ben waarna ik een allerhande deurwaardersbrieven kreeg. Dus toch een wijze raad. Doe alle belangrijke post aangetekend of met ontvangstbevestiging. 6 Opzegbrieven zullen je niet verder helpen als je ze met een normale postzegel verstuurd.
Ik ben dus ook al een jaar bezig met het afsluiten. De eerste keer lag het niet echt aan hun. Ze waren van concern gewisseld en dan kan er iets mis gaan in de administratie. Maar toen was alles opgelost en toen heb ik nog op het einde van het telefoongesprek gevraagd: "Weet je zeker dat het abonnement nu opgeheven is... niet dat we volgend jaar hetzelfde krgijen.." "Natuurlijk meneer. Nog een prettige dag!"

Als ik iets opzeg (per brief), dan vraag ik altijd om een schriftelijke bevestiging. Mocht er dan iets misgaan dan heb je iig een poot om op te staan.

Drie maanden opzegtermijn, gelul. Volgens mij niet eens wettelijk te onderbouwen. De rekening sturen dus keuriig twee maand voor de tijd, helaas je kunt niet meer opzeggen voor de volgende jaargang.
Ik heb ze gewoon een mailtje gestuurd dat ik mijn abonnement hierbij opzegde. Maitje terug, meneer dat kan niet, u moet drie maanden van te voren opzeggen.
Mailtje van mij er achteraan:
Ben niet meer de doelgroep,
Heb met jullie geen enkele afspraak gemaakt, dat was met een ander bedrijf
Kan het blad niet meer betalen.
Als u nog nummers stuurt, is dat uw eigen verantwoording.

Hierna nooit meer iets gehoord of gezien. Welke van de drie redenen heeft gewerkt weet ik dus ook niet . . .

Origineel geplaatst door Bert ten Hove
Hierna nooit meer iets gehoord of gezien. Welke van de drie redenen heeft gewerkt weet ik dus ook niet . . .
Hier ga je dus nog iets van horen.. neem dat maar van mij aan.

Na een jaar of twee lag er opeens een rekening van 300+ euro... Die heb ik vorig jaar wegkunnen praten, maar nu ligt er dus weer een nieuwe..

Een aangetekende opzegbrief sturen. En kopie zelf houden.
Kost wel 5 a 10 euro of zo. Maar dan kun je met gemak tot voor de rechtbank laten komen en dan gaan ze plat op hun smoel.

Enne die ene brief plus bewijs van aantekening klaarhouden voor de deurwaarders.

Hier ga je dus nog iets van horen.. neem dat maar van mij aan.
Ze hebben ook geen bladen meer gestuurd, dus ook hun zijde van het contract is niet meer nagekomen. Ze mogen nu sturen wat ze willen, ze hebben geen poot meer om op te staan.

Wel op zich leuk dat ik al twee verschillende antwoordapparaat meldingen te horen gekregen heb en een automatisch return mailtje dat ze op de NAMM waren.

Er verandert dus wel iets, maar terugbellen...

Back