Klaus Schulze Sucks

Oef wat strak :D

Attachments

• 9603.jpg
    9603.jpg
    39 KB · Bekeken: 92
Origineel geplaatst door Digimod
Klaus is weer in en helemaal Cool:halleluja

Klaus is altijd in geweest, een van de grootste componisten aller tijden!!!!:D

Origineel geplaatst door phochos
Klaus is altijd in geweest, een van de grootste componisten aller tijden!!!!:D

In de tijd van Klaus Schulze + Pete Namlook: The Dark Side Of The Moog 7 en ga zo
maar door wat hij een beetje uit...;)

Bericht door een moderator:
Opgeschoond. Flamen doen we hier dus niet.

en nu we toch bezig zijn...

:biertje:

Mike Shrieve, Stomu Yamashita, Klaus Schulze, Stevie Winwood

Attachments

• go.jpg
    go.jpg
    27,2 KB · Bekeken: 89
iet wiet waait die is weg
mike jij neemt de helm vanavond
stomu ga jij patat halen
klaus begin die moog nou maar te stemmen
het is zo 8 uur
goeie plaat van deze heren
ik heb m nog

ik wil ook wat zeggen IMHO:

KLAUS KICKT ASS!!

heb een aantal plaatjes van 'm (X, picture music, body love, mirage, etc.) en wat CDs (are you sequenced, etc)

en de beste vind ik nog BODY LOVE 2

dus jongens, probeer maar te vinden ergens, want het is écht de moeite om onder het genot van een dikke joint deze plaat te 'ervaren' !!
:biertje:

Over de website, een goed overzicht wat hij in die jaren heeft uitgegeven (een compleet geheel) verder wat foto's door de jaren heen.

Van Klaus heb ik veel muziek. mijn favoriete periode zijn de jaren '73 t/m 1978.

Van deze jaren zijn de concerten ook behoorlijk geweest. (ik heb er een aantal van gehoord)

Zelf ben ik slechts 1 keer bij een concert van hem geweest (osnabruck een paar jaar terug) heb hem gesproken. een hele vriendelijke / sympatieke man.

jaren geleden heb ik 'm nog gezien tijdens de KLEM dag in de Vereniging in Nijmegen. Hij trad niet op, maar kwam gewoon langs. Heb nog een handtekening van ''m gekregen ten tijde van "Beyond Recall" album.

trouwens vraagje... heeft iemand toevallig die promo CD's die hij heeft gemaakt voor Alesis ? in 2003 voor de Alesis Andromeda en dit jaar voor de Alesis ION ?

ben erg benieuwd hoe dat klinkt ? en overigens zou hij bezig zijn met een nieuwe solo album...

ben benieuwd.... lijkt wel alsof je nu ook moet wachten en wachten, terwijl hij heel erg productief was....

anyway... Klaus Schulze is voor mij de Godfather of electronic music....

Origineel geplaatst door cosmiq
xylotones: Nice avatar - die heb ik ook!! (vinyl) :D

Lijkt me een hele eer om hem te mogen ontmoeten. :halleluja

Ja, het was inderdaat een leuke ervaring om Schulze te mogen ontmoeten.

Back