Klaus Schulze Sucks

quisnam

Nieuwkomer
Van zijn muziek mag vinden wat je wilt (zeer wisselend in mijn geval) maar zijn website sucks bigtime!

Het lijkt wel 'my first website'. Zo lelijk... bijna leuk (maar net niet)

En dan met zo'n groot ouvre geen enkele mp3 op je site. Zonde... :frons: (en niet slim).

Volgens mij verkoopt de naam Klaus Schulze zichzelf, heeft ie geen hippe flashsite voor nodig. ;)

Maar toegegeven, het zou iets netter mogen. Mail 'm, maak een nieuwe site en vraag om langs te mogen komen.. :L

Ik heb geen moeite met zijn website, is overzichtelijk genoeg. En hij zal zijn reden hebben om geen MP3's te plaatsen.

Phochos:D

Origineel geplaatst door donbrasco
Volgens mij verkoopt de naam Klaus Schulze zichzelf, heeft ie geen hippe flashsite voor nodig. ;)

Dus als iets zichzelf verkoopt hoeft het er niet meer uit te zien? Volgens moet je zeker als bekend artiest alle facetten van je presentatie in de gaten houden. Ik ken alleen zijn oudste werk. Ik dacht; kom laat ik eens kijken wat hij nu doet. Maar bij deze site denk ik toch "laat maar zitten".
Het kan ook mooi in html ('hippe flashsite hoeft echt niet).

Origineel geplaatst door pochos
Ik heb geen moeite met zijn website, is overzichtelijk genoeg. En hij zal zijn reden hebben om geen MP3's te plaatsen.

En hij zal zijn reden hebben om een saaie site te maken. Lekker discusieren. :gaap:

Zzz... Zzz..:z (ik had mn redenen om in slaap te vallenzzZZ zz ZZ)

lekker boeiend, het hoeft niet allemaal zo slick en opgeblazen eruit te zien... hij heeft dat niet nodig ook... het is overzichtelijk en informatief
en over z'n muziek: de jaren 70 muziek über alles en de rest kan ik nog geen goed oordeel over geven

Re: Klaus Schulze Sucks

Origineel geplaatst door quisnam
Van zijn muziek mag vinden wat je wilt (zeer wisselend in mijn geval) maar zijn website sucks bigtime!

Het lijkt wel 'my first website'. Zo lelijk... bijna leuk (maar net niet)

En dan met zo'n groot ouvre geen enkele mp3 op je site. Zonde... :frons: (en niet slim).

Bekijk mijn website dan ook maar eens: www.orionrecords.nl

Re: Re: Klaus Schulze Sucks

Origineel geplaatst door phochos

Vergelijk jij jezelf met Klaus?

:kimono:

Origineel geplaatst door phochos

Zelfde verhaal. Ik hoop dat je muziek beter is. Internet is niet voor jou gemaakt. Nee echt, wel kritisch blijven zeg.

Hmm rare thread...

Ik weet wel dat Klaus Schulze (en vooral Kitaro!) door hun muziek mede ervoor gezorgd heeft dat electronische muziek met synthesizers door heel veel mensen wordt geassocieerd met slaapverwekkende zoetsappige new age gedreutel....

Het topic is wel controversieel :)
...maar hmmm... smaak verschilt. :confused: :gaap: Als er niks irritanters is, dan zijn het onoverzichtelijke sites met maar barweinig inhoud! En om eerlijk te zijn: soms verlang ik terug naar de textbased browser periode :D

Ik zie niet in wat er mis is met een simpele en overzichtelijke website.
Niets mis met die site van Klaus (al ken ik z'n muziek verder niet).
Achja smaken verschillen.

Ik zie toch nog liever dit, dan een grafisch zeer fraaie site die een kwartier nodig heeft om op te bouwen en/of met horten en stoten over je scherm trekt.

Deze site is overzichtelijk en je komt snel bij de juiste informatie.
Dat het er grafisch niet uitziet vind ik voor iemands wiens core-business het maken van muziek is , slechts een bijzaak van zeer ondergeschikt belang.

groet

Tom

sorry hoor topic starter maar mooi zegt niks

aan een mooi kut wijf heb ik geen hol aan ..
oprotten met mooi !!!

functioneel is 1
en dat is deze site gewoon

heb genoeg 'mooie' flash sites gezien die functioneel te debiel voor woorden waren

information is the key ... niet die domme graphics
ik word al ziek als ik een tekst uit een flash filmpje niet normaal kan copy pasten

en ohja ik heb de opleiding afgemaakt waar websites maken ook een onderdeel van was ..
vormgever ;)

En dit slut meer aan bij de G3 norm dan veel van de statische flash rotzooi

mooi is voor disney, britney en consorten !!

en geen mp3's op je site is slim
scheelt bakken met geld ivm bandbreedte
en als je echt geintereseerd bent in zijn muziek
dan vind je het wel ..

ik zeg troll allert ... :L

Origineel geplaatst door MadR
mooi is voor disney, britney en consorten !!

YES , Madr is een persoon naar mijn hart :okdan:

nix mis met die site hoor... ok, het is niet meer allerdaags maar het is nou ook weer niet extreem ouderwets...
gewoon lekker simpel en overzichtelijk, meer heb je niet nodig... flashy sites is voor breezahz :D

7304.jpg

...helemaal van deze wereld en echt te waus weet je...

als iemand een mooie site heeft, betekent dat in mijn ogen dat hij zichzelf en de info die hij aanbied serieus neemt, de moeite neemt
ik vind de site van Klaas Schultze idd RUKKERdanRuk>het zou verboden moeten worden, vervuiling van het net!
maar goed... omdat hij hij is zien we het door de vingers
[mischien kan hij beter alleen muziek maken ipv sites?]

Origineel geplaatst door MadR
sorry hoor topic starter maar mooi zegt niks

aan een mooi kut wijf heb ik geen hol aan ..
oprotten met mooi !!!

nou nou zijn we bij de slager? rookworst das pas mooi! :confused:
en ohja ik heb de opleiding afgemaakt waar websites maken ook een onderdeel van was ..
vormgever ;)

@ MadR: wat een ammateur-opmerking, tis niet aan je pagina te zien, want die is wel mooi...

Back