Een ietwat negatieve benadering hier over je website, maar ik denk dat met wat kleine verbeteringen er een hoop te verbeteren valt.
- de randen van de frames moeten weg.
- Pak een ander lettertype. Het new times roman is zo vaak gebruikt dat het een beetje goedkoop begint te worden.
- de muziek moet idd uit.
- Haal niet-werkende links weg.
- Maak van discografie ------ studio en maak op die pagina gebruik van een tabel... het staat zo wat slordig.
Probeer gewoon eenvoud en structuur in je website te behouden.
Ik zie ook vaak op sites dat ze nog under construction zijn of dat er binnenkort meer volgt en vervolgens gebeurt er niets meer mee. Dit is echt het slechtste wat er is. Wat er niet is, kan je toch niet zien, dus kan je het beter weglaten. En je moet ook geen beloftes maken die je niet kan waarmaken. Neem bijvoorbeeld het geval van 'gearjunkies'. Daar zou ook in de zomer al een nieuwe site komen, maar hij is er pas een maand of zo (misschien 2). Het zegt niets over de kwaliteit van de site, maar mensen hebben de neiging om dat al een mening te gaan vormen over iets wat ze niet kennen.
Die zin van 'preview site' zou ik daarom ook weghalen. Het kan zo maar zijn dat dat een half jaar op je site staat,omdat je geen tijd/zin hebt om de nieuwe te uploaden.
Iig veel succes met je site. Ik ben ook al met de mijne bezig, maar ben nog wat ideeen aan het uitwerken. Trouwens meer mensen zouden een eigen site moeten hebben.