Goeiedag allemaal

Slipperman

Rooibosje iemand?
Een goeie dag allemaal,

Ik zal me maar even voorstellen.Ik Ben Slipperman en ik ben nog 15. (30 Juli 16). Ik doe veel met MIDI zoals jullie wel zullen gan merken en ik ben de jongste Genesis Fan in de wereld (Kan ik best wel trots opzijn). (Ik weet niet of jullie Genesis kennen).
Ik zit nu in 4 mavo EIndexamenjaar en hierna wil ik ICT opleiding volgen. Als je vragenhebt mag je me gerust mailen.

welkom, maar als we vragen hebben is het logischer om die op het forum te stellen ipv via email.

Hey welkom Slipperman :)

15 jaar en met MIDI bezig! Goedzo :) Wat heb je staan of waar maak je je muziek mee? Ennuh wat voor stijl enzo?

Daar zijn wij hier altijd zeer benieuwd naar!

Hee wees welkom!

en ik hou ook erg van Genesis.

Tony banks in een van mijn toetsenhelden.

Super arrangementen!

Need I say I love you
Need I say I care
Need I say that emotion's,
Something we don't share
I don't want to be sitting here
trying to deceive you
Cos you know I know baby
I don't wanna go......

Laatst gewijzigd:
welcome on tha board...en ik kan je verzekeren dat je een hoop zult leren hier! 8)

Welkom, Eindelijk weer een tiener op dit forum. Wij zijn de synthfreaks van de toekomst! *D Vraag maar veel want ze weten hier bijna alles!

Natuurlijk de 3 bekende vragen:
Wat voor set heb je?
Wat voor muziek maak je?
Hoe lang maak je al muziek?

(Ik weet niet of jullie Genesis kennen).

Genesis is 1 van de meest bekende groepen van de afgelopen 30 jaar! tuurlijk kennen we ze! Ik heb ook een paar cds en ben 17.8)

slipperman

slipperman

Hey, welkom, hoe kom jij aan Genesis? Je kent blijkbaar The Lamb Lies down on Broadway, gezien je nickname.

Groetjes,
Gert (ook vers hier)

Zo, veel fans zo te zien. Het verhaal van de lamb ken ik maar het album heb ik nog niet. Voor wie intresse heeft in de solo's van tony banks zit bij mij goed. Ik heb echt alles. Van Suppers ready tot Firth of Fifth. Van down and Out tot Fading Lights. IEts nodig. Mail me en je krijgt het. (In the cage medley's heb ik ook in de vorm van bladmuziek.)

Mijn uitrusting:

Pentium II 333mHz. MEt een ordinaire geluidskaart (GS compatible). Dit word vervangen door een soundblaster als de computer van mij word. (Zal wel nog voor de zomer vakantie zijn.)

Ik gebruik mijn toetsen bord om alles in te spelen. (Rot karwij af en toe maar het resultaat mag er zijn.) Ik gebruik ook mijn Formule 1 stuurwiel voor pitch bending effecten.

Ik koop in de zomervakantie mijn 1e keyboard. Het zal opdenduur wel iets van 4 keyboards komen maar dat maakt het leuk.

SOftware:
Cubasis VST 3
Music Center 2 (Nederlandse versie van Quartz Audio Master)
Hubi's Loop back device (Werkt niet helemaal.)
GS Panel
MIDI Joystick COntroler
Nog wat kleinere programma's (Freeware).

Ik maak alleen Genesis MIDI's. Dit is namelijk mijn project. Alle nummers die ik heb (en kan doen) maak ik. Ook bootlegs en veel Live versies. Kijk op http://www27.brinkster.com/abitofgenesis/MIDI/midi.htm voor de resultaten.* (Flash plugin 5 nodig)

Reacties hoor ik graag.

*note: Merk hierbij op dat nog niks compleet is aangezien iets van 100 nummers best veel werk is. Ik doe dit jaar mijn eindexamen dus ik hebhet behoorlijk druk. Ik werk ook nog en ik heb de sites en de midi's. Na de zomer vakantie is de site helemaal af (Hopelijk) en kunnen jullie je ogen uitkijken op de grootste genesis site op het net.

Nou bij ons op school kent niemand Genesis. Ik word alleen 4kant uitgelachen als ik er mee op de proppen kom dus... Ik heb er zelf ook niet veel van meegemaakt.

Ik ben al fan sinds mijn 7e levens jaar dus zeer zekers de jongste.

Er is trouwens een canadees die een MIDI van mij heeft gecoverd (Met toestemming). Hij heeft de midi wat veranderd en er een mooie versie van gemaakt. (Het was al een heel mooi nummer maar hij heeft er wat meer effecten aan toegevoegd.)

Greets

Midi Joystick controller? :)
Vertel...

Hahahahahaha....de hardware freaks storten zich op deze nog onschuldige jongeman....

welkom overigens...ja ja ik was ook ooit fan (genesis live vind ik nog steeds wel goed en draai hem nog wel eens...'get them out by friday....lalalalala') maar heb het bij invisible touch maar gelaten bij wat het was...

Een klein simpel programma waarmee je de joystick kan gebruiken voor het aansturen van MIDI effecten die je kan instellen. Ik gebruik pitchbend omdat ik zo'n wiel niet heb. Dit doe ik voor de pedalen. Ook gebruik ik Volume of Modulation. Ik heb een F1 stuurwiel vandaar.

Het is een zeer klein programma en neemt geen ruimte in beslag (Bijna Nihil) Het is gratis en je geluidskaart moet het gebruik van een kanaal door meerdere progs. ondersteunen. (Anders heb je Hubi's Loop Back Device nodig.) Het is trouwens van Hubi. Als je wilt mail ik het wel naar je toe vrijdag.

dat racestuur....dat is toch wel iets supervets voor live (Tony Black?)

Denk het niet. Ik zie mezelf al op het podium met een racestuur. Het ding maakt ook nog geluid (omdat het trilt) dus nee, dat word iet veel denk ik. De pedalen alleen zou wel kunnen maar het stuur sucks.

Back