Een Hartelijke Dank aan de Synthforum.nl Community

Eerlijk gezegd vind ik het synthforum ook een prachtig iets.
In het begin (vanaf 2002) zat ik hier puur voor de gear.
Was toen veel gear aan het kopen, opknappen en ook weer verkopen.
Daar ben ik (bijna) geheel mee gestopt.

Vanaf ongeveer 2011 is het meer over muziek gegaan
en nu bijna geheel over muziek maken waarbij de feedback die ik vaak krijg zeer waardevol is.
Erg tof en ook de collaboraties die ik heb gedaan met medeforummers zijn.. ik heb er geen woorden voor.. priceless!

jou positieve en motiverende bijdragen zijn sinds het eerste uur een opvallend element geweest trouwens!

Nou, ik heb nu eenmaal veel onderzoekswerk verricht en heb dat proberen plooien in mijn biografie. Veel externe, derde partijen. Ik heb lang in een diepe duisternis vertoefd. En nu kom ik laten zien hoe het Licht er "zou" kunnen uitzien. Maar dank je wel man, heel fijn van je!

Lieve Synthforum-community,

Sinds 2006 ben ik trots lid van dit geweldige platform, en wat een reis is het geweest! Vandaag wil ik jullie allemaal vanuit de grond van mijn hart bedanken. Aan de moderators: jullie hebben dit forum tot een warme, inspirerende plek gemaakt waar ik altijd terechtkon. Aan mijn fans: jullie steun en waardering hebben me gemotiveerd om te blijven creëren, zelfs op de moeilijkste dagen. En ja, zelfs aan mijn haters: jullie kritiek heeft me gevormd, me sterker gemaakt, en me geholpen om te groeien als producer.

Ik heb ontzettend veel mogen leren van jullie producties—jullie sounds, technieken en creatieve ideeën hebben mijn horizon verbreed. Elke ochtend kruip ik met plezier achter mijn pc, vaak met een glimlach, wetende dat ik deel uitmaak van deze bijzondere gemeenschap. Synthforum.nl is niet zomaar een forum; het is een bron van inspiratie, een plek van verbinding, en een thuis voor mijn passie voor muziek.

Dank jullie wel, allemaal, voor de afgelopen 19 jaar. Laten we samen blijven bouwen, experimenteren en genieten van de magie van muziek. Op naar nog vele jaren vol creativiteit! 🎹

Met warme groeten,

Gepokt en gemazeld :)

Jan Gloomy :luv:
Ik waardeer je altijd positieve instelling, daarmee draag je bij aan deze geweldige online community! Goed dat je dit ook deelt

Graag gedaan ! (lid sinds 2003, dit is een nieuw profiel)

Mooie woorden Gloomy:okdan: Het synthforum is een mooie plaats om te geven en te nemen. Ben er regelmatig te vinden. Blij dat mensen zoals jij lid zijn:okdan:

Dat is omgekeerd net zo. Jij bent een mooie aanwinst op dit forum :)

Eens gelijk Jan Gloomy! :okdan:

Ik ben ook heel blij met de Synthforum…
en dat ik m’n info/muziek kan/mag delen met anderen.

Ik beschouw de Synthforum dan ook als een kroeg waar techniek wordt getapt;
“Hallo allemaal… 2 plugins en een synth graag”…:P

Ik wil ook mijn dankbaarheid tonen aan de moderators, beheerders,
ontwerpers, stichters en IT en aan iedereen die er veranwoordelijk van is.

En ik hoop dat ik deze kroeg nog vele jaren te kunnen bezoeken…(hips):biertje:

Dorpskroeg inderdaad, slap ouwehoeren mag. En dat gebeurt. Prima. En de reclame algoritmes hebben het ook goed door: senioren inloopdouches bij de vleet aangeprezen.

Ik ben op een aantal SF meets geweest en kan bevestigen dat een significant deel van de leden liever geld uitgeeft aan gear dan aan persoonlijke hygiëne. Heb dus mijn twijfels over die algoritmes.

Laatst gewijzigd:
Back