Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Synthesizer11
Welke A-stand heb jij Coolrunning?
Origineel geplaatst door demian
Vet hoor CoolRunning, als ik ooit eens in Dublin ben wil ik wel eens bij je langskomen
Origineel geplaatst door D-mike-E
Hij wordt i.i.g. steeds overzichtelijker
Maar uh... waar is die "eigen fabrikaat" synth gebleven?

Origineel geplaatst door phochos
Hierbij mijn nieuwe setup in de W.A.H.-Studio, binnenkort komen er alleen nog een Roland MC303 en een Akai S900 bij.
Phochos![]()
Origineel geplaatst door Slipperman
waar dan? zie wel iets wat op een mc lijkt maar de 303 heeft geen blauw voor zovwer ik weet en die S900 zie ik ook nergens...

Hierbij mijn nieuwe setup in de W.A.H.-Studio, binnenkort komen er alleen nog een Roland MC303 en een Akai S900 bij.
Phochos![]()

Als je goed leest zie je dat BINNENKORT de mc303 en S900 binnenkomen (als alles goed gaat), dus die staann nog niet op deze foto. Wat je ziet is een Korg EA1 module en een Boss DR3 drumcomputer naast elkaar.
Phochos![]()
jezus wat stom LOLOrigineel geplaatst door Cisco
Ben je nu een keer tevreden? phochos?![]()

S900 gaat niet door, krijg nog wel de Siel Expander 80 binnen........
Dat is een mooi alternatief :confused:

Is dit antwoord cynisch bedoeld of positief. Ik zie het namelijk niet als een vervanger, de Siel Expander 80 voor de Akai S900. En ik heb liever een synthmodule dan een sampler waarbij geen geluiden bijgeleverd zijn.
Phochos![]()

Cynisch Pochos. Als je op zoek bent naar een sampler en vervolgens een geluidsmodule aanschaft dan rest mij niets anders... sorry.
Maar veel plezier met je Siel![]()

Wat is er mis met een synthesizermodule en dan in het bijzonder de Siel Expander of andere Siel synthesizers? Niet goed genoeg voor D-mike-E?![]()
Misschien wil je mij liever niet begrijpen.

Origineel geplaatst door fuse
Mooie foto Yoozer!