mijn studio annex crib VI [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
nee het is eigenlijk een plaats waar een wastafel kan zitten. maar ik heb er een audiokast ingezet met daarop mijn spulletjes.

en idd een heel fijn ding die LEM compressor!! ;)

Attachments

• gear 006a.jpg
    gear 006a.jpg
    26 KB · Bekeken: 110
Mijn W.A.H.-Studio zo vlak voor de opnamens van "A Tale Of Two Cities" van Phochos:

Origineel geplaatst door phochos
Mijn W.A.H.-Studio zo vlak voor de opnamens van "A Tale Of Two Cities" van Phochos:

Eeeh zie ik daar een pot Vaseline staan? :confused: :confused:
wat moet dat in een studio ??

:confused: altijd handy??

Origineel geplaatst door Bass

Ik heb altijd een nogal droog gezicht - bepaalde plekken, zodat ik die af en toe insmeer met vaseline, verdwijnen de rode plekjes in mijn gezicht. Maar nu weer ontopic. Thank you!!

Phochos:D

ooops, sorry i asked :D ik dacht voor je gear...

Vroeger smeerde ik altijd wat vaseline onder de toetsen en op de inputs van me mixer. Ik heb eens gelezen dat daardoor de verticale geleiding binnen de mixer sneler tot de conversie streaming komt,waardoor de sound sneller de mengtafel binnen komt. De geleidingsmethode werd daardoor effectiever en sneller toegepast. Je kunt het zien als een zachte spons in een emmer met zeepsop.Het water neemt zeer effectief en gauw op in de spons door de moleculen in het zeepsop substantie,dit komt dus door de geleidingsmethode,die weer haaks ligt op de substansie en haar geleider net zoals een magneet.

Je kunt het desnoods eens thuis uitproberen met een emmer en sop.

succes.

Goh zeg, dat wist ik helemaal niet Justin. Goed dat je dat zegt.
Moet dan maar meteen in de pauze ff een potje scoren dan.

Origineel geplaatst door justin
Vroeger smeerde ik altijd wat vaseline onder de toetsen en op de inputs van me mixer. Ik heb eens gelezen dat daardoor de verticale geleiding binnen de mixer sneler tot de conversie streaming komt,waardoor de sound sneller de mengtafel binnen komt. De geleidingsmethode werd daardoor effectiever en sneller toegepast. Je kunt het zien als een zachte spons in een emmer met zeepsop.Het water neemt zeer effectief en gauw op in de spons door de moleculen in het zeepsop substantie,dit komt dus door de geleidingsmethode,die weer haaks ligt op de substansie en haar geleider net zoals een magneet.

Je kunt het desnoods eens thuis uitproberen met een emmer en sop.

succes.

Zou er dan ook sneller muziek uit m'n brein komen :D ?

:doei:

Tja... voor de VETTE sound.....

Dat je die pot herkent joh,ik wist niet eens hoe dat er uit moet zien...
Wat zegt dat over jou?
8D

Origineel geplaatst door trash
Dat je die pot herkent joh,ik wist niet eens hoe dat er uit moet zien...
Wat zegt dat over jou?
8D

Graag weer foto's plaatsen mensen, anders wordt deze thread ook weer dichtgesmeten vanwege offtopic verhalen!!!!!!

Nieuwe foto van de W.A.H.-Studio na de laatste paar veranderingen.

Weggegaan zijn:
Roland MC303, Evolution MK225C, Yamaha TQ5, Zoom RT123, Clavia Nordrack 1 (naar Ron Boots).

Bijgekomen zijn:
Korg Microkorg (de tweede in de setup), Korg 01R/W (van Ron Boots - bedankt!!), Yamaha DX200 (van Space Robot - bedankt!!). Waarschijnlijk komt er nog een Korg ER1 drumsynth bij.

Origineel geplaatst door kGk
PHochos, vanwaar die perverse voorkeur voor mini-toetsjes...? ;) :P

Ik vind de kleine toetsjes heel erg lekker spelen en ik kan makkelijker overschakelen naar andere toetsen als ik snel dingen wil spelen. En het zijn midi-toetsen, minitoetsen zijn nog kleiner.

Het lijkt wel of je steeds kleinere apparaten in je studio krijgt.

Origineel geplaatst door bikkel
Het lijkt wel of je steeds kleinere apparaten in je studio krijgt.

Nou, dat is toch alleen maar gunstig, krijg ik ook steeds meer ruimte erbij. En als ik wil gaan optreden, zijn ze ook wat makkelijker mee te nemen.

Veel " jaloersmakende foto's " in deze draad

money money

Origineel geplaatst door Mike Rockmore
stijve piemel werk inderdaad

EXCUUS????????????????????????????????????????????????

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back