[offtopic] dione> Wow! Vet, die Emu E-4xt! Hoe bevalt die Emu nou? Heb zelf ooit een 6400 gehad. Werk inmiddels met Akai, maar is zeker niet zo dik als een Emu! Vooral die filters!
Origineel geplaatst door Cisco [offtopic] dione> Wow! Vet, die Emu E-4xt! Hoe bevalt die Emu nou? Heb zelf ooit een 6400 gehad. Werk inmiddels met Akai, maar is zeker niet zo dik als een Emu! Vooral die filters!
Werkt prima.....alles is mogelijk met dat ding....qua modulatie is alles aan alles te koppelen,heel fijn ; bijv. sample start aan velocity koppelen is iets wat weinig samplers kunnen.....
En de filters....tja,altijd handig....vooral met de morphing filters kun je je geluid grondig verbouwen ( kep geen flauw idee wat ze precies doen,maar het klinkt goed... )
Origineel geplaatst door dione Werkt prima.....alles is mogelijk met dat ding....qua modulatie is alles aan alles te koppelen,heel fijn ; bijv. sample start aan velocity koppelen is iets wat weinig samplers kunnen.....
En de filters....tja,altijd handig....vooral met de morphing filters kun je je geluid grondig verbouwen ( kep geen flauw idee wat ze precies doen,maar het klinkt goed... )
Waar is dit handig voor...kan je dit uitleggen Dion?
Ennuh....ziet er netjes uit hoor, toch weer heea veranderd na mijn bezoek aan jou,
nu alleen een nieuwe computer
Origineel geplaatst door mikemix Waar is dit handig voor...kan je dit uitleggen Dion?
Ennuh....ziet er netjes uit hoor, toch weer heea veranderd na mijn bezoek aan jou,
nu alleen een nieuwe computer
Aaaaaaargh.......waarom zeurt iedereen toch zo over mijn computer,hij is gewoon vintage...
Maar met Sample start kun je een sample op elk gewenst punt laten beginnen....als je dus een sample hebt,bijv. "Hallo",dan kun je dus beginnen met "Lo" of met "O" zonder dat je de sample hoeft te knippen of kopiëren...als je dat extreem gaat toepassen kun je in Cubase een zooitje nootjes ( in bijv. 32sten) achter elkaar tekenen,de velocity laten aflopen en voilá : u kunt nu realtime time stretchen...de velocity op laten lopen en u kunt realtime reversen...mogelijkheden zat dus...
Origineel geplaatst door phochos Daar ik dus nu geen eigen thread meer heb en ik weer wat kleine veranderingen heb doorgevoerd in de WAH studio, hierbij één foto van de hele bubs.
Gezien ik op clubcharts destijds een vergelijkbare thread had geopend kon ik niet achter blijven dus bij deze wat plaatjes...de update moet ik jullie nog even verschuldigd blijven....
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.